Apple adverteert met Apple Watch in de Vogue

Apple heeft een advertentie van een stuk of vijf pagina’s gezet in modetijdschrift Vogue. De pagina’s laten niets anders zien dan de drie edities van het horloge op ware grootte op één pagina, en een detail van het bandje op de andere. Over specificaties en andere kunstjes die de smartwatch kan doen, wordt niets verteld. Het horloge wordt uitsluitend als mode-accessoire geshowd aan de lezers.

We mogen er dus van uitgaan dat de marketingcampagne van Apple voor het horloge is begonnen, hoewel het nog niet eens in de Apple Stores ligt. Dat gebeurt pas ergens in april. Het modebewuste publiek wordt echter al flink opgewarmd. Waarbij vooral opvalt dat Apple geen enkele nadruk legt op alle hard- en softwarematige mogelijkheden die het horloge biedt, en uiteraard wordt er ook met geen woord over gerept dat het horloge elke dag aan de lader moet, als we de geruchten mogen geloven.

Op de foto’s is het roestvrijstalen horloge te zien met de Milanese band, die op een bijzondere manier op maat kan worden getrokken. Daaronder is een variant van het gouden Edition-horloge te zien, samen met het detail van de gouden gesp in de band. En daar weer onder is de goedkoopste sporteditie te zien, met een felgroen plastic bandje.

In China is de Apple Watch overigens al in de lokale Vogue te zien geweest en in Parijs liet Apple afgelopen najaar in een dure boutique ook al wat horloges zien.

Apple adverteert met Apple Watch in de Vogue 147 
Apple adverteert met Apple Watch in de Vogue 232 
Apple adverteert met Apple Watch in de Vogue 333 
Apple adverteert met Apple Watch in de Vogue 412 

Bron: Redmondpie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via