Bart Weijermars nieuwe algemeen directeur T-Mobile

Per 1 juli zal Bart Weijermars de huidige algemeen directeur van T-Mobile Nederland, Niek Jan van Damme, opvolgen. Hiervoor was Weijermars al marketing directeur van T-Mobile in Nederland

Bart WeijermarsIn zijn oude functie was Bart Weijermars verantwoordelijk voor marketing, communicatie, product management en de gehele verkoop van T-Mobile in Nederland. Hij is onder andere erg druk geweest om de lancering van de iPhone in Nederland voor te bereiden.

Hamid Akhayan, Lid van de Raad van Bestuur van Deutsche Telekom AG en verantwoordelijk voor T-Mobile heeft een groot vertrouwen in de nieuwe Algemeen directeur van de afdeling Nederland. “Ik ben ervan overtuigd dat wij in Bart Weijermars een uitstekende leider hebben gevonden die het succes van zijn voorganger Niek Jan van Damme zal continueren. Met zijn kennis en ervaring in de telecomindustrie in combinatie met zijn begrip van de Nederlandse marktdynamiek kwalificeert Bart zich perfect voor zijn nieuwe functie,” zegt hij erover.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. raymond -

    t-mobile is een en al oplichtings praktijken
    eerst zeggen ze dat ze het toestel niet hebben ontvangen wat ik heb terug gestuurd na 1 maand bellen ze daar pas over vervolgens willen ze hebben dat ik dat toestel betaal wat ik dus niet heb gedaan want ik betaal gewoon iedere maand netjes me rekeninge bij hun voor me abbonement en tog sluiten ze me af zodat ik niet kan bellen en dan vervolgens na 1 maand maken ze er een prepaid van dus ben ik al me spaar punten kwijt en even 8 a 900 euro aan belminuten kwijt dus kortom wil ik ook wel is dat adres van de directeur hebben dan zal ik hem is even vragen wat voor bedrijf hun zijn en dan naar de tv er mee want zo een bedrijf moet iedereenvan op de hoogte zijn :(:(:(:(:( duskan iemand me aan dat dres helpen mail me dan AUB

  2. Raoul -

    Schandalig hoe T-Mobile met de klanten omgaan. Hoop dat ik ergens het correspondentie adres van de heer Bart Weyermars kan vinden zodat ik hem zelf kan contacteren voor een eventuele oplossing.

    1 tip – wordt nooit maar dan ook NOOIT klant bij T-Mobile

  3. Michel B -

    Volgens mij moet Bart Weijermars inmiddels al stapel gek zijn geworden van alle gedonder binnen T-Mobile. Uren wachten is geen pretje met zo'n klote muziekje op de "achtergrond". Oplossend vermogen is niet of zelden aanwezig.
    Ik heb nu maar besloten onze vriend Bart "W." een persoonlijke brief te schrijven. Ben benieuwd of dat iets gaat helpen.
    :(:(:(:(:(:(

  4. Rick -

    Graag wil ik ook het nummer of adres van Bart Weijermars. Hij heeft waarschijnlijk geen idee dat hij directeur wordt van een bedrijf die wanprestatie levert.
    Ja bij de klantenservice krijg je een hele aardige dame aan de lijn die heeel vriendelijk blijft maar een oplossing………………ho maar

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via