Consumentenbond: “Groepsactie Telfort en Ziggo succesvol verlopen”

Telfort en Ziggo hebben de klachten van de leden van de Consumentenbond goed opgepakt en afgehandeld. De groepsactie van de twee providers heeft geleid tot flink wat minder binnenkomende klachten bij de Consumentenbond.

klantenserviceDe groepsactie van de Consumentenbond met beide providers begon eind maart, nadat de bond in twee maanden tijd meer dan 700 klachten had binnengekregen. Vooral veel klachten over slecht of niet functionerende telefoon- en internetverbindingen kwamen binnen bij de bond. De groepsactie is goed verlopen en heeft geleid tot substantieel minder binnenkomende klachten en de klachten die er zijn worden een stuk sneller afgehandeld dan voorheen.

De consumentenbond blijft Telfort en Ziggo de komende tijd in de gaten houden via de Providermonitor.

Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters