Consumentenbond: “Groepsactie Telfort en Ziggo succesvol verlopen”

Telfort en Ziggo hebben de klachten van de leden van de Consumentenbond goed opgepakt en afgehandeld. De groepsactie van de twee providers heeft geleid tot flink wat minder binnenkomende klachten bij de Consumentenbond.

klantenserviceDe groepsactie van de Consumentenbond met beide providers begon eind maart, nadat de bond in twee maanden tijd meer dan 700 klachten had binnengekregen. Vooral veel klachten over slecht of niet functionerende telefoon- en internetverbindingen kwamen binnen bij de bond. De groepsactie is goed verlopen en heeft geleid tot substantieel minder binnenkomende klachten en de klachten die er zijn worden een stuk sneller afgehandeld dan voorheen.

De consumentenbond blijft Telfort en Ziggo de komende tijd in de gaten houden via de Providermonitor.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. jsen -

    ja wij hebben ook een verschil met ziggo en dat gaat over een betaling van juli 2009 die al betaald is maar nu willen ze nog een keer dubbel vangen wat een zooi daar al een driegbrief gehad binnen 5 dagen betalen nou dat is al wel drie weken geleden en de stekker is er nog niet uit maar alles ligt nu bij mijn rechtsbijstand van de vakbond dus afwachten maar en verder betaal ik nu gewoon per bankgiro en niet automatiesch incasso ik heb nu zelf de macht in handen ik heb nu van tele 2 internet en telefonie gaat prima nu noch eens ook tv erbij van tele 2 ben ik van ziggo af J.Senneker

  2. heb jij ook klachten -

    heb jij ook klachten
    meld ze hier aub met je mail adress
    dan gaan die klachten in combinatie met die van vele anderen naar de consumenten bond.

    ik zet ze dan door naar verschillende instanties die het al erg druk hebben met ziggo

  3. top 5 ziggo smoesjes -

    1 wij hebben u tijdelijk ontbundeld omdat anders de portatie van de telefonie niet goed gaat

    2: heeft niet betaald :X niet lachen

    3: U heeft ons zelf gevraagd hier voor

    4: het word binnen 2 of 4 of 6 werk dagen geroggeld voor u

    5: dit is vast verkeerd gegaan door de grote drukte op onze call centers:Y echt waar meneer :X maf kezen

  4. ziggo klacht -

    :(ziggo laat veel steken vallen

    ze plaatsen ons zonder tevragen terug naar een z 1 abbonoment
    terwijl er betaald word voor alles in een 50/5

    naar veel gebeld te hebben hebben wij 5 verschillende smoezen van niet capable help desk medewerkers gekregen
    er is zelfs op een on beschofte wijze te haak op gegooid nadat wij om de duidelijke reden vroegen
    waarom zij dit hebben gedaan:(

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via