Consumentenbond vindt Simyo opnieuw beste provider

De Consumentenbond heeft na onderzoek geconcludeerd dat Simyo opnieuw de beste provider is. Het is de derde keer op rij dat de Consumentenbond tot die conclusie komt.

Simyo krijgt een 8,2. De andere drie providers die gebruikmaken van het netwerk van KPN volgen daarna. Telfort, Hi en KPN zelf krijgen een 7,8. Hekkensluiter is opnieuw Tele2, dat een 7,3 heeft gekregen.

Volgens de Consumentenbond heeft Simyo de minste storingen op gebied van mobiel internet, gevolgd door KPN, Hi en Vodafone. 7 procent klaagt wel eens over het internet van Simyo, ten opzichte van bijvoorbeeld 9 procent van KPN. Tele 2 scoort hier het slechtste: ruim een vijfde van haar klandizie, 21 procent, heeft wel eens storingen met het mobiele internet.

6000 klanten van negen verschillende providers geven maandelijks aan de Consumentenbond hun ervaringen door. Simyo komt voor de derde keer op rij als beste uit de bus.

Consumentenbond vindt Simyo opnieuw beste provider consumentenbond 

Bron: Consumentenbond

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Quasimodo -

    Al zeker een jaar of 10 bij Simyo. Toen heette het nog Lowcall en werd later overgenomen door Simyo. Hierdoor heb ik net even andere voorwaarden.
    Ik krijg bijvoorbeeld 100 gratis belminuten bij mijn "pre"-paid-abo naar andere simyo klanten. En ik krijg achteraf een factuur met mooi overzicht, dus voor mij is het eigenlijk post-paid. Bel ik niks, dan betaal ik niks, Ideaal.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via