Ericsson en KPN sluiten hosted mobile advertising deal

Ericsson en KPN hebben hun eerste hosted mobile advertising deal samen gesloten. Via deze deal kan KPN gericht adverteren via mobile content.

Hosted mobile advertising is zo gericht mogelijk adverteren op gsm’s richting de consument. Dit kan via speciale mobiele internet pagina’s zijn of via bijvoorbeeld sms berichten of mms berichten. Ericsson zal de techniek achter deze service gaan leveren en KPN heeft dan ook grote plannen voor dit medium. Volgens Patrick Kuijsters, marketing director bij KPN, wordt dit in de toekomst het belangrijkste advertentie kanaal van KPN en hoopt de provider om zijn externe marketing activiteiten zo tot een minimum te kunnen beperken. De kosten zouden daardoor fors terug kunnen lopen aangezien KPN de techniek dan heeft om zeer gericht te adverteren op haar netwerk en hierdoor een hogere omzet eruit te halen. Externe partijen zullen waarschijnlijk ook via de netwerk aan de slag kunnen, echter gaat KPN eerst de komende tijd een test periode inlassen om er zeker van te zijn dat alles goed werkt.

iwood 
Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters