'Google gaat zelf Nexus One-klachten via telefoon afhandelen'

De support die Google geeft op de Nexus One werd door veel klanten als ondermaats gezien. Google lijkt nu haar zaakjes beter op orde te willen maken door telefonisten aan te nemen voor de klachtenafhandeling.

Nexus One

Onlangs verschenen de eerste klachten over de Nexus One. Gebruikers ervaarden problemen met het 3G-netwerk van T-Mobile. De afhandeling van Google leverde veel gemor op, aangezien vragen en klachten alleen via forums en email afgehandeld werden. Tevens zou de Android-maker erg traag zijn bij het beantwoorden van haar klanten. Google beloofde al de online-ondersteuning te verbeteren, maar vooralsnog is het niet mogelijk om telefonisch in contact te komen met het bedrijf. Daar lijkt echter verandering in te gaan komen. Een vacature op de site van Google geeft aan dat het bedrijf op zoek is naar telefonisten welke als ondersteuning voor de Nexus One moeten gaan fungeren. Wie wil solliciteren moet beschikken over een bachelor-diploma en minimaal vijf jaar ervaring hebben in callcenters.

Google lijkt duidelijk van plan haar supportafdeling te verbeteren. Dat lijkt ook wel nodig als er nog meer Nexus-telefoons uitgebracht moeten worden. Aangezien de geruchten over de Nexus Two alweer in volle gang zijn acht het bedrijf een goede supportafdeling waarschijnlijk noodzakelijk.

Google Jobs Nexus One

 

Bron: Android Community

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via