'Google gaat zelf Nexus One-klachten via telefoon afhandelen'

De support die Google geeft op de Nexus One werd door veel klanten als ondermaats gezien. Google lijkt nu haar zaakjes beter op orde te willen maken door telefonisten aan te nemen voor de klachtenafhandeling.

Nexus One

Onlangs verschenen de eerste klachten over de Nexus One. Gebruikers ervaarden problemen met het 3G-netwerk van T-Mobile. De afhandeling van Google leverde veel gemor op, aangezien vragen en klachten alleen via forums en email afgehandeld werden. Tevens zou de Android-maker erg traag zijn bij het beantwoorden van haar klanten. Google beloofde al de online-ondersteuning te verbeteren, maar vooralsnog is het niet mogelijk om telefonisch in contact te komen met het bedrijf. Daar lijkt echter verandering in te gaan komen. Een vacature op de site van Google geeft aan dat het bedrijf op zoek is naar telefonisten welke als ondersteuning voor de Nexus One moeten gaan fungeren. Wie wil solliciteren moet beschikken over een bachelor-diploma en minimaal vijf jaar ervaring hebben in callcenters.

Google lijkt duidelijk van plan haar supportafdeling te verbeteren. Dat lijkt ook wel nodig als er nog meer Nexus-telefoons uitgebracht moeten worden. Aangezien de geruchten over de Nexus Two alweer in volle gang zijn acht het bedrijf een goede supportafdeling waarschijnlijk noodzakelijk.

Google Jobs Nexus One

 

Bron: Android Community

Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters