HTC introduceert wereldwijd een nieuwe pay-off

HTC is vandaag begonnen met het aanpassen van zijn pay-off in meer dan twintig landen wereldwijd. De producent wil met de nieuwe slogan ‘Quietly Brilliant’ de consument dichter tot zich brengen en daarnaast is ook de huisstijl aangepast bij HTC.

HTC heeft vandaag bekend gemaakt dat het zijn huisstijl en pay-off heeft aangepast. De producent is ervan uitgegaan dat meer vooral minder is en heeft daarom voor de nieuwe huisstijl gekozen voor veel wit en weinig toeters en bellen. Deze nieuwe stijl wordt helemaal doorgevoerd in reclamemateriaal van de producent zoals de verpakking van telefoons en websites. Daarnaast heeft HTC ook een nieuwe pay-off bekendgemaakt: “Quietly Brilliant”. De pay-off suggereert dat de producten van HTC simpel en briljant moeten zijn waardoor de consument een meer premium gevoel bij de producent zal krijgen. Dit alles is onderdeel van de internationale YOU-campagne waarbij HTC de klant centraal wil gaan stellen.

Inmiddels zijn de internationale HTC-websites al omgetoverd, de Nederlandse site laat echter nog even op zich wachten. Onduidelijk is nog of onder de 20 landen ook Nederland valt maar hier mogen we wel van uitgaan aangezien HTC de YOU-campagne tot een wereldwijde make-over heeft gebombardeerd.

HTC HD2 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via