HTC Smart krijgt flinke marketingcampagne met zich mee

HTC heeft met de Smart een toestel aangekondigd waarmee naar eigen zeggen het gat tussen feature-phones en smartphones opgevuld gaat worden. Dat wil het bedrijf goed bij de consument laten weten, zo blijkt uit nieuwe berichten.

HTC Smart live MWC 2010

HTC kondigde alweer een tijdje geleden de HTC Smart aan, die wij onlangs tegenkwamen op het Mobile World Congress. Met dit toestel wil HTC een bruggetje leggen tussen de zogenaamde feature-phones en de smartphones, door het toestel HTC’s ‘slimme’ Sense-interface te geven en uit te rusten met Brew, een platform van chipfabrikant Qualcomm dat niet gezien wordt als smartphone-besturingssysteem. Om er zeker van te zijn dat de Smart succesvol zal zijn gaat HTC het toestel, in ieder geval in India, flink marketen.

Nieuwe berichten beweren dat de HTC Smart in India een marketingcampagne van maar liefst een miljoen dollar ter ondersteuning zal krijgen. Dat betekend natuurlijk ook meteen dat HTC verwacht in India een groot aantal van deze toestellen te verkopen. Dit geldt allemaal niet precies voor de Nederlandse markt aangezien die toch wel redelijk verschillend is van de Indiase, maar het geeft wel aan dat het toestel belangrijk is voor HTC en hoogstwaarschijnlijk zal de producent ook in Nederland ervoor zorgen dat haar toestel niet onopgemerkt blijft. De Taiwanese toestelfabrikant wil immers een heel nieuwe markt aanboren met de Smart en dat gaat niet zonder de nodige promotie. Het toestel moet trouwens begin april hier in de winkels liggen.

Bron: HTC Smart

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via