Huawei VIP Service, omdat jij de allerbelangrijkste bent – ADV

Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat weten we allemaal. En laat dat nou vaak net hetzelfde hoekje zijn waar je smartphone zich bevindt. Als je toestel stuk is, kom je in een reparatietraject terecht dat lang duurt en bovendien zit je dan de hele tijd zonder je vertrouwde telefoon. Of toch niet? Huawei biedt nu iets nieuws voor al zijn klanten: De Huawei VIP Service.

Voordelen van de Huawei VIP Service

Met de Huawei VIP Service geniet je als echte VIP van allerlei extra privileges. Zo heb je normaal twee jaar garantie op je telefoon, maar Huawei breidt dit met zijn VIP Service uit naar drie jaar. Je bent dus een volledig jaar extra beschermd tegen ongelukjes!

Een ander voordeel is de vliegensvlugge reparatieservice. Mocht er onverhoopt iets misgaan met je telefoon in de drie jaar na je aankoop, dan fikst Huawei je telefoon binnen drie dagen! Is je vertrouwde toestel niet meer te redden? Geen nood! Huawei zorgt in dat geval voor een vervangend toestel. Zo hoef je je, tijdens het rouwen om je oude telefoon, ten minste geen zorgen te maken over je bereikbaarheid. Extra handig aan je telefoon laten repareren als Huawei VIP is de Pick-up & Return Service. Hiermee laat je je gewonde telefoon ophalen en in vol ornaat weer terugbrengen – en dat zonder extra kosten!

Huawei VIPTen slotte heeft Huawei nog een paar speciale privileges voor hun Huawei P9– en P9 Plus-gebruikers. Heeft je spiksplinternieuwe P9 of P9 Plus binnen drie maanden na aankoop hardwareproblemen? Dan stuur je hem op ter reparatie en dan checkt Huawei of je defect binnen de garantie valt. Zo ja, dan krijg je eenmalig gratis een nieuwe P9/P9 Plus opgestuurd. Zo is het wachten op een reparatie dus ook verleden tijd!

Een ander voordeel voor eigenaren van de P9 en P9 Plus is de schermgarantie. Gaat er binnen drie maanden na je aankoop iets mis en breekt je scherm? Geen paniek! Huawei gaat namelijk niet moeilijk doen voor jou als echte VIP en vervangt één keer je scherm – helemaal gratis!

Meer informatie?

Heb jij ook altijd al als VIP behandeld willen worden? Check dan de beste Huawei-aanbiedingen bij Belsimpel.nl! Voor meer informatie kun je ook bij Belsimpel terecht, of check voor een volledig overzicht van de voorwaarden de website van Huawei.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. wouter -

    ik heb een huawei p10+ bij me abonnement genomen. Binnen 2 maanden starten deze niet meer op omdat hij in een bootloop bleef hangen. Ik in eerste instantie terug naar T-mobile shop waar ik me telefoon had op gehaald. Deze hebben mij door verwezen naar huawei zelf omdat ik me aangemeld had voor de VIP service. Wat dus in houd dat ik me telefoon terug zou krijgen na 3 werkdagen.

    Nu is het volgende aan de hand.
    telefoon is de 9de opgehaald en de 10de krijg ik een sms dat hij in goede orde was ontvangen bij het reparatie center. Maar via de track en trace staat hij nog niet ontvangen.
    Ik bellen naar het reparatie center van hoe dit kon en of ze al meer weten wat er met me telefoon aan de hand is. krijg ik te horen dat het toestel dusdanig defect is en dat ik een nieuw toestel ga krijgen ( dit kreeg ik op vrijdag te horen).
    Dus ik dacht nou prima dan wacht ik maandag af dan zullen ze wel contact op nemen voor een aflever datum af te spreken. maar helaas geen gehoor. Ik weer bellen krijg ik te horen dat ze wachten op een mail van uit het hoofdkantoor voor een goedkeuring. Ik bellen naar de huawei vip service die weer aan geven dat hun ook van uit het hoofdkantoor een bevestiging wachten. Kortom we huawei wacht op elkaar voor antwoord. nu zijn we inmiddels 2 weken verder (dus 10 WERKDAGEN) en ze wachten nog steeds op een reactie op de mail. Ik heb nu ook al meerdere malen gevraagd om een schriftelijke bevestiging te krijgen van wat hun geconstateerd hebben bij me telefoon zodat ik bewijs heb. Maar dat kunnen/ mogen / snappen ze niet dus helaas nog geen bewijs.

    Dan vragen ze naar hoe ik denk dat ze het kunnen op lossen dan geef ik ”volgens mij” redelijke oplossing maar dat is allemaal niet mogelijk want ze moeten wachten op de reactie op de mail.

    Dit gaat dus nu al een tijdje zo door en ik betaal al via me abonnement voor me telefoon die ik niet heb ja 2 maanden in gebruik dan nu niet meer. Dit begint erg vervelend te worden omdat ik ook helemaal geen terugkoppelingen krijg op mails of dat ik gebeld wordt.

    mijn conclusie geloof niet de beloftes die ze maken met een mooie en goede service want dat maken ze niet waar en kunnen ze schijnbaar ook niet. Want als je een goede service wilt leveren moet je er ook mensen hebben zitten die oplossing gericht kunnen kijken en denken. Maar natuurlijk het belangrijkste het ook echt gaan uitvoeren en niet achterover zitten leunen en afwachten. dus nogmaals trap niet in in deze onzin dat ze een goede service kunnen bieden. en helemaal de snelle reparatie gaat dus niet op want we gaan al weer richting de 3 weken dat ik op me toestel wacht in plaats van 3 werkdagen.

    Dus denk hier goed over na of het een verstandige keuze is om voor huawei te kiezen of juist iets meer te betalen voor een samsung die doordat ze meer geld vragen ook betere mensen hebben. en dus ook een betere service kunnen leveren en het mooie is hun lopen er niet mee te koop maar doen het wel.

headphone jack

Waarom Google headphone jack van de Pixel 2 verwijderde lees verder

WhatsApp Emoji

Whatsapp ondersteunt binnenkort in groepen videobellen lees verder

Huawei Mate 10 Pro

Huawei Mate 10 Pro onthuld: high-end smartphone met dunne schermranden komt naar Nederland lees verder

Specificaties en foto eerste smartphone van Razer gelekt lees verder

Samsung Galaxy A5 2018 Galaxy A7 2018

Flink aantal renders Samsung Galaxy A5 2018 en Galaxy A7 2018 gelekt lees verder

Pixel 2 Launcher

Zo download je Google Pixel 2 launcher op elke Android smartphone lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters