iLost haalt een ton op voor verloren voorwerpen

De makers van iLost hebben 100.000 euro opgehaald om hun dienst verder te verbeteren en uit te breiden in Europa. Via de dienst kun je een verloren voorwerp makkelijker terug vinden.

De Nederlandse dienst iLost heeft haar doelstelling van 100.000 euro via crowdfunding gehaald. Daarmee wordt het voor de dienst mogelijk om Europa in te gaan en haar services verder te verbeteren, zo laten ze via een persbericht weten.

Via de dienst van iLost kun je een verloren voorwerp tot zes keer sneller terug vinden, aldus de dienst. Het idee is dat bedrijven die een voorwerp gevonden hebben, bijvoorbeeld een NS-medewerker heeft een smartphone in een trein gevonden, het voorwerp op iLost plaatsen. Consumenten kunnen vervolgens op de site kijken of het voorwerp gevonden is en zich aanmelden om het te claimen. Na het doorgeven van het bewijs door de consument zorgt iLost en het bedrijf ervoor dat het voorwerp weer terug komt bij de eigenaar. Volgens iLost hebben consumenten dankzij de dienst tot zes keer meer kans om hun verloren voorwerp terug te vinden.

De dienst brengt alleen bedrijven kosten in rekening voor het gebruik maken van de dienst. Consumenten hoeven niets te betalen. Bedrijven kunnen hun medewerkers met een iOS-app uitrusten en zo snel en makkelijk een gevonden voorwerp online plaatsen.

De dienst hoopt de komende weken nog meer geld op te halen om zo haar dienst nog verder te kunnen verbeteren. De dienst wil de komende 50 dagen nog het extra geld gaan ophalen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via