iPhonehelpdesk.nl laat een hoop mensen in onzekerheid achter

Mogelijk honderden iPhone-kopers zijn gedupeerd door iPhonehelpdesk.nl. Het zou gaan om vierhonderd tot vijfhonderd klanten die weken geleden al betaald hebben, maar tot op heden niks ontvangen zouden hebben.

De webwinkel wist klanten te winnen door sinds 4 juli geünlockte iPhone 3G-toestellen aan te bieden, hoewel het begin juli nog niet mogelijk was om die telefoon te unlocken. Desondanks hebben veel mensen de felbegeerde telefoon bij de webwinkel besteld en vooraf het geld overgemaakt. Volgens iPhoneclub.nl heeft een deel van deze mensen hun geld teruggekregen, maar een aantal gedupeerden heeft ondertussen aangifte gedaan van oplichting.

De webwinkel zou klanten wisselende redenen hebben gegeven voor het uitblijven van de levering, zoals problemen bij de leverancier of het uitblijven van een unlockmethode. Ondertussen is de webwinkel niet meer online, is er niemand aanwezig op het vestigingsadres in Amsterdam, is de telefoon afgesloten en is de e-mailinbox vol. Op internetoplichting.nl zijn de afgelopen dagen al veel reacties binnengekomen van gedupeerde klanten terwijl Criminaliteitsbestrijding.nl oproept om aangifte te doen en het onderzoek over te laten aan de politie.

Bron: Tweakers.net

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via