Klanten T-Mobile bundelen krachten om dekking

De stichting meldpunt collectief onrecht is een actie begonnen om T-Mobile klanten op te roepen om in verzet te komen tegen T-Mobile. De stichting gaat voor haar volgers onderzoeken welke maatregelen genomen dienen te worden

T-Mobile logo

Op de website van de stichting meldpunt collectief onrecht is te lezen dat het meldpunt klachten aan het verzamelen is voor T-Mobile. Tegen een vergoeding van 20 euro inschrijfgeld en 20 procent van de eventuele vergoeding die T-Mobile aan klanten zou kunnen gaan betalen kunnen klanten de stichting inschakelen om namens hun een regeling proberen te maken met de telco. De stichting laat weten dat het binnenkort bij T-Mobile langs gaat om de problemen te bespreken. Mocht dit echter niet lukken dan overweegt de stichting om juridische procedure te starten namens haar leden.

Volgens de telco hebben klanten weinig kans om het contract te kunnen ontbinden. De telco is volgens eigen zeggen met man en macht bezig om de problemen op te lossen en binnen drie weken zouden de eerste resultaten merkbaar zijn voor klanten. Uit een interview met ICT jurist Arnoud Engelfriet met All About Phones werd al duidelijk dat klanten weinig kans maken op ontbinding van het contract. Bij dit soort procedures moet de telco voldoende tijd hebben om het probleem op te lossen waarbij Engelfriet van een jaar uit gaat. Desalniettemin denkt de stichting haar recht te kunnen halen wegens wanprestaties van T-Mobile.

“Na inventarisatie van het aantal klachten en de aard daarvan zal SMCO mogelijke vervolgstappen nemen namens gedupeerden die zich hebben gemeld. Het doel van een eventuele actie van SMCO zal zijn het verkrijgen van een schadevergoeding voor geleden schade dan wel ontbinding van de overeenkomst. Of er aan een eventuele vervolgactie van SMCO kosten verbonden zullen zijn is nog niet bekend. Mocht dit het geval zijn worden gedupeerden hiervan op de hoogte gebracht, waarna zij kunnen besluiten om al dan niet te participeren aan de collectieve actie(s).”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. camestrale -

    wat een gelul,als ik een maand niet betaal krijg ik een deurwaarder aan de deur,t-faalbi faalt op alle fronten,ze beloven dingen die ze niet kunnen waarmaken

  2. Gastje -

    @Gast Tea Mobiel, 3 juni 2010 – 11:27

    Waar kan ik voor start collectief onderzoek naar collectieve actie(s) aangaande 'Roet/Morand/SMCO' mij aanmelden c.q. 10 euro overmaken daarvoor ?

  3. iris -

    het is wel E20 inschrijfgeld hoor!

    maar ik vertrouw de organisatie ook niet helemaal. krijg ik dadelijk eindelijk nog wat centen terug, en dan vangt die organisatie dat weer…. :S ben ik dadelijk nog meer kwijt!

  4. Trens -

    Het zal mij benieuwen, eerst mag je 20 euro neertellen, en dan gaat die stichting wel eens ooit kijken of er nog een rechtszaak gaat komen, maar die 20 euro ben je iig kwijt. Eigenlijk zegt ie: geef mij geld, dan kijk ik wel wat ik ermee doe, misschien zelfs een rechtszaak waar je geld van terug kan krijgen.
    Voorlopig heeft ie al van 500 man 20 euri mogen ontvangen, dus hij staat op 10.000€ winst voorlopig.
    Vooral dat 'eventuele actie', voor mij lijkt dit gewoon dik cashen voor die gast van de stichting…

    1. Tea Mobiel -

      Ik stel een collectief onderzoek naar/actie tegen dhr. Roet.
      [url=http://www.leugens.nl/2008/05/28/loterijverlies-en-morand-vormen-een-eenmansbedrijfje/]Roet/Morand/SMCO[/url]

      E10,- inschrijfgeld!

      Laten we zeggen 1,5 miljoen klantjes maal een tientje…..:Y

      Is er iemand die dhr. Roet kent, waar is hij bijv. afgestudeerd?

      1. Gastje -

        Waar kan men voor start collectief onderzoek naar collectieve actie(s) aangaande 'Roet/Morand/SMCO' zich aanmelden c.q. 10 euro overmaken daarvoor ?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via