KLM verdient jaarlijks 25 miljoen euro dankzij Twitter en Facebook

De Twitter- en Facebook-accounts van KLM zijn inmiddels beroemd en berucht met haar snelle, goede en soms scherpe en humoristische reacties. Het is niet alleen maar lachen met KLM op de sociale media. De luchtvaartmaatschappij verdient er een hoop geld mee. 25 miljoen euro per jaar om precies te zijn.

KLM doet het goed op de sociale media

Via social media kun je bij KLM onder andere vluchten om laten boeken. Ook is er een betaalsysteem waarmee klanten via Twitter of Facebook gelijk kunnen betalen. “Een van onze medewerkers, die klantvragen via social media beantwoordt, was geïrriteerd over het feit dat ze klanten moest door verwijzen naar een telefoonnummer als ze wilden afrekenen”, vertelt Martijn van der Zee, de senior vice president e-commerce van Air France-KLM tegenover

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
Whatsapp

Zo verdient Facebook geld met Whatsapp lees verder

Google I/O 2017

Kijk alle aankondigingen van Google I/O 2017 keynote terug lees verder

Tele2 unlimited

Tele2 overtreft T-Mobile in prijzenoorlog met onbeperkt abonnement lees verder

Apple iphone 8

Biograaf Steve Jobs: Apple is niet meer innovatief lees verder

Google Pixel 3

‘LG gaat de Google Pixel 3 familie produceren’ lees verder

Samsung in China

Samsung in China: van marktleider tot kleine speler lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters