Korting voor abonnees die nieuwe Simyo-klanten werven

Met VriendenDeal lanceert Simyo een nieuw initiatief om meer klanten binnen te halen. Sim Only-abonnees kunnen met VriendenDeal tien euro korting per geworven klant krijgen op hun factuur.

Bovendien start de nieuw geworven abonnee dan ook met een korting van tien euro. In 2013 benaderde Simyo een select groepje klanten met de mogelijkheid om hun eigen Simyo-‘webshop’ te openen. Inmiddels hebben 2600 klanten hiervan gebruik gemaakt.

Als gevolg van dat succes biedt Simyo nu de VriendenDeal aan al haar abonnees aan. De provider denkt dat dit jaar tienduizend klanten hun eigen Simyo-shop gaan openen. Om de competitie tussen de winkeltjes op te drijven, gaat Simyo elke maand een lijst met succesvolste winkels presenteren.

De nummer één in deze Simyo500 krijgt een week lang exposure op Simyo’s website en Facebook-kanaal. Volgens Onno van der Poel, de directeur van de provider, is de VriendenDeal voortgekomen uit suggesties van Simyo’s klanten.

“Onze klanten gaven aan Simyo vaak onder bekenden te promoten”, vertelt hij in een persbericht. “Ze vroegen ons of ze beloond konden worden voor het aanbrengen van vrienden en familie als klant bij Simyo. Daar is het idee van een eigen webshop uit ontstaan.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via