KPN haalt Mijn KPN app offline nadat klanten andere klantengegevens voorgeschoteld kregen

Provider KPN heeft haar Mijn KPN-applicatie offline gehaald nadat klanten melding hebben gemaakt van het feit dat verkeerde klantgegevens zichtbaar waren in de app. Een woordvoerder van het bedrijf laat weten de problemen te onderzoeken en uit voorzorg de app offline gehaald te hebben.

MijnKPN iOS

Afgelopen zondag werd KPN door klanten via Twitter op het feit geattendeerd dat de verkeerde klantgegevens in de app zichtbaar waren. Verschillende klanten kregen plots het verbruik en de rekeningen te zien van een andere klant. Uit voorzorg heeft KPN besloten om de Mijn KPN-app voor iPhone en Android sinds gisteren 15:30 uur offline te halen, zo laat woordvoerster Renske Algra van KPN aan All About Phones weten.

Volgens Algra werd KPN door de klanten op het euvel geattendeerd en sinds dien loopt er een onderzoek naar mogelijke misstanden met de app. Uit voorzorg zijn de Mijn KPN-applicaties offline gehaald en klanten kunnen eveneens niet inloggen om hun verbruik en rekeningen in te zien via de apps. Wel laat Algra weten dat klanten via de website van KPN alsnog bij hun gegevens kunnen komen.

De woordvoerster van KPN kon nog niet zeggen waardoor het probleem veroorzaakt wordt. KPN heeft dit momenteel nog in onderzoek en schakelt momenteel met de klanten die het probleem gemeld hebben om zo de oorzaak te vinden. Totdat de oorzaak gevonden wordt zullen de apps offline blijven, aldus Algra. De woordvoerster kon nog niet zeggen op welke termijn de apps weer beschikbaar zullen zijn en klanten weer in kunnen loggen om hun verbruik in te zien.

MijnKPN verkeerde data

 

Bron: Jeroen Wollaars

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via