KPN introduceert Flexibel voor KPN Mobiel

Vanaf vandaag heeft KPN een nieuwe abonnement geïntroduceerd onder de naam Flexibel van KPN Mobiel. Felixbel kan je elke maand naar boven en naar benden aanpassen conform jou belgedrag.

Voor alle mensen die een wisselend belgedrag hebben is het nieuwe Flexibel abonnement gemaakt. Je kunt daarmee altijd bellen met de voor jou meest voordelige bundel en bijbehorende tarieven want je mag het abonnement elke maand naar boven of naar benden bijstellen. Je kan zo’n aanpassing één keer per maand gratis doen, zo veel stappen omhoog of omlaag als je zelf wilt.

Nieuwe klanten kunnen vanaf 3 maanden na het ingaan van het abonnement hun bundelhoogte 1 x per maand gratis een onbeperkt aantal stappen naar boven of beneden aanpassen. Dus als je bijvoorbeeld op 4 januari een bundel hebt gewijzigd van € 27,50 naar € 45,00 dan kan jhe deze weer aanpassen vanaf 4 februari.
Huidige klanten van KPN Mobiel waarvan hun abonnement minstens 3 maanden geleden is ingegaan kunnen direct overstappen naar Flexibel en hun bundel naar boven of beneden aanpassen. Buiten de bundel tarief is 0,25 eurocent per minuut. Beltegoed is 2 maanden geldig. De klant kan 1 keer per maand, gratis binnen de Sim-Only bundel de hoogte aanpassen met een onbeperkt aantal stappen

De voordelen van Flexibel van KPN Mobiel kort op een rij:

  • Maximaal 1 x per maand gratis je bundelhoogte aanpassen met een onbeperkt aantal stappen naar boven of beneden
  • Abonnementsadvies: op ieder gewenst moment advies opvragen bij de klantenservice.

Flexibel Sim-Only van KPN Mobiel kent de volgende varianten:
• Flexibel Sim-Only 12,50
• Flexibel Sim-Only 17,50
• Flexibel Sim-Only 23,50
• Flexibel Sim-Only 34,50

Er zitten dus ook een paar nadelen aan:

  • beltegoed slechts 2 maanden houdbaar
  • in de bundel zit alleen NL verkeer en SMS
  • eerste minuut wordt volledig aangerekend

kpnflixebel

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Yvonne -

    Ik heb tegenwoordig kpn flexibel, maar ik ervaar er nogal wat problemen mee! eerst gaat deze bundel veel eerder in dan afgesproken, maar daar kunnen ze niks aan doen vanwege overname debitel door kpn… en ten tweede wisselt mijn factuurdtaum de hele tijd, ik wist dat niet. Ik dacht dat flexibel was dat je je belbundel 1x per maand kan aanpassen neit dat je factuurdata wordt aangepast! heeft ieamnd hier ook problemen mee?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via