KPN lanceert Simyo in Spanje

KPN lanceert vandaag op de Spaanse markt het eigen mobiele merk Simyo. KPN huurt daarvoor capaciteit op het Spaanse netwerk van Orange.

Met deze MVNO-activiteiten (Mobile Virtual Network Operator) kan KPN zijn meermerkenstrategie ook buiten het huidige werkgebied (Nederland, Duitsland, België) toepassen. De introductie van Simyo maakt deel uit van de KPN-strategie om meerdere merken, zoals Base, in verschillende markten in Europa uit te rollen.
Simyo is prepaid mobiel bellen waarbij de klant zichzelf via Internet aanmeldt.

Het bellen en SMS’en kost 9 cent per minuut op alle netwerken 24 uur per dag. Naast Simyo biedt KPN in Spanje als MVNO ook groothandelsdiensten aan waarbij partners als Euphony en Interbank mobiele diensten op de markt brengen in samenwerking met KPN.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via