KPN lanceert Simyo in Spanje

KPN lanceert vandaag op de Spaanse markt het eigen mobiele merk Simyo. KPN huurt daarvoor capaciteit op het Spaanse netwerk van Orange.

Met deze MVNO-activiteiten (Mobile Virtual Network Operator) kan KPN zijn meermerkenstrategie ook buiten het huidige werkgebied (Nederland, Duitsland, Belgiƫ) toepassen. De introductie van Simyo maakt deel uit van de KPN-strategie om meerdere merken, zoals Base, in verschillende markten in Europa uit te rollen.
Simyo is prepaid mobiel bellen waarbij de klant zichzelf via Internet aanmeldt.

Het bellen en SMS’en kost 9 cent per minuut op alle netwerken 24 uur per dag. Naast Simyo biedt KPN in Spanje als MVNO ook groothandelsdiensten aan waarbij partners als Euphony en Interbank mobiele diensten op de markt brengen in samenwerking met KPN.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
Apple AR bril?

Alles wijst erop dat Apple binnenkort met een AR bril komt lees verder

iPhone 8

Apple en LG gaan samenwerken voor nieuwe iPhones lees verder

Grote groep Android gebruikers stapt over op iPhone lees verder

Apple apparaten

Apple toestellen verzamelen steeds meer data, maar het klinkt erger dan het is lees verder

iMessage

Waarom iMessage nooit naar Android gaat komen lees verder

Apple Watch 3

WatchOS 4 onthuld: dit is er nieuw in grote update voor Apple Watch lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters