KPN lanceert Simyo in Spanje

KPN lanceert vandaag op de Spaanse markt het eigen mobiele merk Simyo. KPN huurt daarvoor capaciteit op het Spaanse netwerk van Orange.

Met deze MVNO-activiteiten (Mobile Virtual Network Operator) kan KPN zijn meermerkenstrategie ook buiten het huidige werkgebied (Nederland, Duitsland, Belgiƫ) toepassen. De introductie van Simyo maakt deel uit van de KPN-strategie om meerdere merken, zoals Base, in verschillende markten in Europa uit te rollen.
Simyo is prepaid mobiel bellen waarbij de klant zichzelf via Internet aanmeldt.

Het bellen en SMS’en kost 9 cent per minuut op alle netwerken 24 uur per dag. Naast Simyo biedt KPN in Spanje als MVNO ook groothandelsdiensten aan waarbij partners als Euphony en Interbank mobiele diensten op de markt brengen in samenwerking met KPN.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
Whatsapp

Zo verdient Facebook geld met Whatsapp lees verder

Google I/O 2017

Kijk alle aankondigingen van Google I/O 2017 keynote terug lees verder

Tele2 unlimited

Tele2 overtreft T-Mobile in prijzenoorlog met onbeperkt abonnement lees verder

Apple iphone 8

Biograaf Steve Jobs: Apple is niet meer innovatief lees verder

Google Pixel 3

‘LG gaat de Google Pixel 3 familie produceren’ lees verder

Samsung in China

Samsung in China: van marktleider tot kleine speler lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters