KPN lanceert Simyo in Spanje

KPN lanceert vandaag op de Spaanse markt het eigen mobiele merk Simyo. KPN huurt daarvoor capaciteit op het Spaanse netwerk van Orange.

Met deze MVNO-activiteiten (Mobile Virtual Network Operator) kan KPN zijn meermerkenstrategie ook buiten het huidige werkgebied (Nederland, Duitsland, België) toepassen. De introductie van Simyo maakt deel uit van de KPN-strategie om meerdere merken, zoals Base, in verschillende markten in Europa uit te rollen.
Simyo is prepaid mobiel bellen waarbij de klant zichzelf via Internet aanmeldt.

Het bellen en SMS’en kost 9 cent per minuut op alle netwerken 24 uur per dag. Naast Simyo biedt KPN in Spanje als MVNO ook groothandelsdiensten aan waarbij partners als Euphony en Interbank mobiele diensten op de markt brengen in samenwerking met KPN.

Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters