KPN sluit zijn Business Centers en start met nieuwe formule

KPN heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het zijn Business Centers gaat sluiten en een begin wil maken met een nieuwe formule. Halverwege volgend jaar zal de nieuwe formule van start moeten gaan.

De nieuwe plannen betekenen wel dat de 17 huidige KPN Business Centers worden gesloten: deze worden vanaf april 2008 gefaseerd stopgezet. Medio 2008 moet de nieuwe retailformule van start gaan, waarbij KPN zich meer wil profileren als ICT-partner voor totaaloplossingen van ondernemers. Uit onderzoeken blijkt volgens KPN dat het MKB behoefte heeft aan eenvoud, gemak, persoonlijke aandacht en geïntegreerde oplossingen (niet zo verrassend: het zou juist verbazen als ze op zoek waren naar complexe, losstaande oplossingen in een onpersoonlijke omgeving). Ook willen ze showrooms waarin de beleving centraal staat en met flexibele openingstijden. Op afspraak kunnen klanten ook in de avonduren langskomen of om een verkoopgesprek op locatie afspreken.

De nieuwe formule wordt het eerst uitgerold in Amsterdam, daarna volgen Utrecht, Eindhoven en andere plaatsen. De relatie met lokale business partners wordt nauwer aangehaald. Kleine klanten met 1 of 2 medewerkers passen niet in de nieuwe formule: zij worden doorverwezen naar een Primafoon-vestiging in de buurt.

business center kpn 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via