KPN start met gratis klantenservice per augustus

KPN heeft intern haar strategie uitgestippeld tot en met het jaar 2015. De provider gaat vanaf augustus een nieuwe slogan introduceren en een gratis klantenservice die 24 uur per dag bereikbaar zal zijn.

KPN wist haar nieuwe strategie intern toe te lichten aan alle medewerkers middels een interne webstream. Volgens CEO EelCo Blok is de nieuwe strategie minder voortvarend uitgerold dan hij eerder gehoopt had. Desondanks is de nieuwe CEO optimistisch over de nieuwe strategie. Blok en andere managers van KPN wisten in de stream een paar nieuwe zaken bekend te maken voor KPN die onderdeel zijn van de nieuwe strategie. Zo zal KPN vanaf augustus een nieuwe slogan gaan voeren geheten “KPN doet ’t gewoon”. Hierbij hoort ook nieuwe bedrijfskleding die winkelmedewerkers vanaf augustus dienen te gaan dragen.

Blok wist ook intern bekend te maken dat de reeds aangekondigde ontslagronde versneld zal worden doorgevoerd. Volgens Blok is dit noodzakelijk omdat de kosten nog KPN Group nog steeds oplopen. De nieuwe pijlers van de CEO tot en met 2015 zijn dan ook service, mobiel, breedband en kosten geworden. KPN gaat ook fors inzetten op nieuwe technologie zoals het televisie kijken op tablets om zo de moderne slag bij te kunnen blijven benen. Ook gaat het haar XL-winkels verder uitbreiden met het oog op service en kennis.

KPN heeft intern ook bekend gemaakt dat het vanaf augustus een gratis klantenservice zal gaan hanteren. Deze moet 24/7 bereikbaar zijn voor klanten en de kans is groot dat deze eveneens via social media ook gevoerd zal gaan worden. Provider Vodafone heeft deze maatregel al eerder dit jaar doorgevoerd. Tot slot is KPN bezig om een regeling op te stellen voor klanten bij een langdurige netwerkstoring. De provider wil klanten dan geld terug geven als een storing te lang heeft geduurd. Tot nog toe wisten providers bij grote storingen klanten alleen te compenseren middels gratis minuten en sms’jes.

KPN heeft de nieuwe strategie nog niet officieel uit de doeken gedaan. De verwachting is dat dit in de loop naar augustus zal gaan gebeuren.

KPN doet 't gewoon

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Sjaakie -

    Ontslag ronde was voor 2015 gepland, en vorige week hebben ze gezegd dat het eind 2013 rond moest zijn.. zo`n 3000 man er uit. Maar wat bedoelen jullie in het artikel.. nog sneller dan 2013??

    1. Danijel -

      Dat was onduidelijk tijdens zijn gesprek, het enige wat hij wist te melden was dat het nog sneller doorgevoerd zou gaan worden.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via