LG stelt de LG GC900 Viewty II officieel voor

LG heeft zojuist de opvolger aangekondigd van de LG Viewty genaamd de LG GC900 Viewty II. Het toestel beschikt over een 8-megapixelcamera met UMTS en HSDPA en natuurlijk een 3-inch touchscreen.

LG GC900 Viewty II

LG heeft vandaag via zijn blog in Duitsland eindelijk de nieuwe LG GC900 Viewty II voorgesteld aan het publiek. Het toestel is slechts 12,4 milimeter dik en beschikt daarnaast over een groot 3-inch touchscherm. Het toestel gaat door het leven als een Smart device aangezien het de vernieuwde S-Class-interface van LG gaat krijgen. Het vernieuwde toestel zal video’s kunnen opnemen in een resolutie van 720 x 480 pixels en zal daarnaast beschikken over UMTS, HSDPA en aGPS. LG wist er naast al dat moois ook nog een Wi-Fi-verbinding in te zetten waardoor het totaalplaatje erg compleet wordt. LG heeft ook de overeenkomst met Dolby music in stand gehouden door Dolby-Mobile in het toestel op te nemen waardoor het geluid moet klinken als nooit tevoren.

De prijzen en leverdatum zijn vooralsnog onbekend, waarschijnlijk zal later vandaag het Nederlandse persbericht volgen met meer informatie over deze onderwerpen. De verwachting is wel dat het toestel voor de zomer verkrijgbaar moet zijn.

LG Viewty Smart achterkant GC900

 

LG Viewty Smart GC900 voor achter

 

LG GC900 Viewty Smart voor

 

Bron: LG

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Anneke -

    Rachel van Houten, je hebt gelijk bij mij is precies het zelfde probleem, en we hebben alles geprobeert. Nu zijn we van plan om hem terug te sturen maar krijg je dan een gratis nieuwe telefoon terug? Want u zegt dat je er zelf een hebt uitgekozen. Maar heeft u dan een gratis gekregen?

    groetjes anneke

  2. stijn -

    Hee, ik heb pas geleden ook een vieuwty gekocht n had ook hetzelfde probleem. 3 keer een nieuwe telefoon gehald(!!!) en in de winkel hadden ze nog nooit van het probleem gehoord… Na een hoop gedoe en moeite zelf eens op internet gezocht en per toeval kwam ik dit bericht tegen. Alle instructies opgevolgd en waarrempel hij werk gewoon weer! Had ik van te voren nooit gedacht maar hij doet t echt. Bedankt voor de hulp!

  3. Alex dG -

    Nou, ik heb dus ook dat probleem dat het scherm zwarte blijft als er iemand belt. Heb hem toen ook opgestuurd, en na 4 WEKEN een nieuwe gekregen. Het was dus wel degelijk een software fout! Heb nu een nieuwe, en die deed het 2 weken goed. Maar nu komt het zwarte scherm weer steeds vaker voor.
    Heb nu ook de hele avond al vanalles geprobeerd, en niets werkte.
    Dacht, dan probeer ik het maar eens met die softwarecode. En dat werkt ook nog ook joh!
    Hij doet het "voorlopig" weer! Weet wel niet zeker of dat het ook echt was wat heeft geholpen, want hij doet het namelijk wel vaker ineens weer. Maar het is in iedergeval nu wel heel toevallig!
    Bedankt, en hoop echt dat het dat is joh!
    Thanx!
    En voor de mensen die dit ook gaan proberen, kijk uit in het softwaremenu!! Dit is ook niet voor niets zo goed weggestopt! Je kan er heel je telefoon mee slopen!
    Goed lezen hierboven, en niet verder in andere menu's gaan zitten!

  4. LeJO -

    Hallo iedereen!
    Ik heb hetzelfde probleem als meerdere van jullie hier namelijk dat het scherm zwart blijft bij een inkomend gesprek! Na lang gegoogled te hebben heb ik hier het volgende op gevonden wat mij goed geholpen heeft (er werd wel gewaarschuwd voorzichtig te zijn om eventuele verdere schade aan je telefoon te voorkomen dus op eigen risico!!!!!)
    enter: 1809#*900# om in de software van je mobiel te komen
    scroll naar beneden naar OTHERS en open deze directory!
    scroll in het volgende menu naar beneden naar PROXIMITY en open deze directory!
    Je zou hierna de volgende opties moeten zien:
    ENABLE, DISABLE & START CALIBRATION
    Druk op START CALIBRATION en binnen enkele seconden komt er een 4-cijfer combinatie in beeld (die van mij was 3351)en druk vervolgens op OK
    Ga daarna terug naar het basisscherm van je mobiel en probeer uit of het gewerkt heeft door iemand je te laten bellen! Bij mij werkt die nu perfect en ik vind het een top mobiel!!

    succes ermee iedereen,
    hopelijk hebben jullie er wat aan ik hoor dan ook graag enkele reacties terug!

  5. Kirsten -

    Ik heb dat dus ook met m'n vorige week binnen gekregen Viewty Smart. Ik heb heel het menu al uit zitten pluizen hoe dat toch kan dat ie steeds blokkeert. Je kunt idd niet opnemen als je gebeld wordt en ook keuzes intoetsen terwijl je belt, gaat niet!!!!
    Ik heb net t-mobile gebeld hierover en die zeggen niks te weten over een programmeringsfout.

  6. Rachel van Houten -

    Had hem in eerste instantie online via T-mobile gekocht, terug gestuurd na 2 dagen, toen bij Belcompany gaan kijken en had het zelfde probleem.
    Lg gebeld, en een slechte service van T-mobile later.
    Vorige week woensdag weer langs bij T-mobile winkel eerste telefoon die we hadden bekeken had ook het probleem, en de volgende gelukkig niet, dus ben nu al bijna een week weer een gelukkige eigenaar van een LG Viewty Smart!
    Heerlijke telefoon, dus is het zoeken wel de moeite waard geweest en ben er nog steeds super trot op:D

    1. Dominick -

      Ik heb onlangs een review exemplaar ontvangen en deze heeft het probleem ook niet, vreemd :S

      Laten we hopen dat het overal snel opgelost is:)

  7. Rachel van Houten -

    Nop,
    LG al gebeld blijkt een programmerings fout te zijn, en de helft van de telefoons die nu op de markt zijn heeft het probleem en de andere helft niet.
    Ze hebben hun mobiels dus ongecontroleert de deur uit laten gaan, en komen er nu blijkbaar? pas achter.
    Je kunt het laten maken door de telefoon naar hun op te sturen en te laten maken maar dan ben je (in mijn geval ik) je telefoon 2 tot 3 weken kwijt.,
    Ik wacht nog even en dan haal ik hem opnieuw, ik zei al verder is het een top telefoon!!

  8. Rachel van Houten -

    Dinsdag 09/06/09 gekocht,
    Super telefoon, goed afgewerkt en een fantastische camera met echt top kwaliteit!
    Alleen een heel groot probleem! Zodra er iemand belt slaat het scherm op zwart waardoor je niet kunt zien wie er belt, je kunt niet eens opnemen. De enige mogelijkheid is om de oproep op stil te zetten of op te hangen (je kunt dus verder niks doen). Zodra je hebt opgehangen gaat ie weer naar het normale scherm en verteld de telefoon vrolijk dat het telefoontje beeindigd is.
    Ook als ik zelf bel slaat het scherm zwart en zijn er verder geen mogelijkheden om in het menu te komen tot je ophangt.

    Ik dacht dat het aan het toestel zelf lag en dat T-mobile mij een defect toestel had gestuurd. Na zeer slechte service heb ik ook mijn contract beeindigd en de telefoon terug gestuurd.
    Hele dag opzoek geweest naar een nieuwe LG Viewty Smart, uiteindelijk gevonden bij belcompany en super blij!
    Telefoon eerst even checken en blijkt dat die telefoon dus het zelfde probleem had als degene hiervoor.

    Zijn er meerdere mensen geweest met dit probleem,

    ????PRODUCTIEFOUT????

    1. Dominick -

      Houd je niet toevallig iets voor de nabijheidssensor, waardoor het toestel denkt dat hij het scherm moet blokkeren (zodat er niet tijdens het bellen vanalles gebeurt met je wang)?

    2. robbert -

      ik zit dus ook met het probleem dat mijn scherm op zwart slaat als ik gebeld word. de 1e 2 maanden geen last van gehad!! instellingen herstellen heeft ook geen zin. met andere woorden KUT TELEFOON! beetje dom als je eerst op moet hangen om op te kunnen nemen:P…ik heb nu mijn oude gsm weer in gebruik en mijn verzekering gecontacteerd. ik ga binnenkort even langs t-mobile want dit word een dure grap als ik iedereen die mij wilt bereiken terug moet bellen.

  9. twan23 -

    mm:( ik vind hem qua uiterlijk niet zo heel mooi iets te netjes:P maar opzich is het wel een goede phone met die camera dus lg is weer de topper vind ik:P

    1. Dominick -

      Nee, ten eerste is de arena veel eerder uit en ten tweede is de focus van de toestellen wat anders. De Viewty Smart meer als camera/video telefoon en de Arena meer als all-round multimediatelefoon.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via