LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online

LG heeft het eerste reclamefilmpje voor het nieuwe topmodel Optimus G2 onoine gezet. Of de naam Optimus overigens nog in het toestel voorkomt, is niet helemaal duidelijk. Misschien gaat het toestel simpelweg LG G2 heten.

LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online g2 b

De boodschap in het filmpje is: ik, de G2, leer van jou, de gebruiker. En de video is doorspekt van statistische gegevens. Zoals hoe vaak je lacht of hoeveel tranen je plengt in je leven. En hoeveel mensen je tegenkomt.

De feiten gaan allemaal over mensen, en dat moet aantonen hoeveel LG ‘weet’ van zijn gebruikers. Aan het eind van het filmpje wordt het voor smartphoneliefhebbers pas interessant, want dan komt een logo in beeld en het silhouet van het nieuwe toestel. De flitser op de achterkant licht op en duidelijk is te zien dat aan weerszijden van die flitser knoppen zitten. Eerdere informatie wijst erop dat die knoppen zijn bedoeld om het volume te regelen, omdat het toestel zo dun schijnt te zijn dat die niet op de zijkant konden.

De video sluit af met de uitnodiging om op 7 augustus de lancering van het toestel in New York te bekijken. Çome see how LG G2 is learning from you’, is de belangrijkste boodschap die de Koreaanse fabrikant meegeeft.

LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online g2 a 

Bron: Android and me

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Samsung Galaxy S9 Lilac Purple

Deze drie Galaxy S9 features zouden je over de streep kunnen halen lees verder

iPhone SE 2

Apple komt begin juni met 4.2-inch iPhone SE 2: specificaties gelekt lees verder

Samsung Galaxy S9

Dit is de Samsung Galaxy S9 in alle beschikbare kleuren lees verder

Samsung Galaxy Note 8 camera

Met deze vijf smartphones maak je de mooiste foto’s lees verder

Hands-on video Xiaomi Mi Mix 2S laat iPhone X-achtige navigatie zien lees verder

Samsung Galaxy S9 Prijzen

Jup, de Samsung Galaxy S9 wordt duurder dan de Galaxy S8 lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters