LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online

LG heeft het eerste reclamefilmpje voor het nieuwe topmodel Optimus G2 onoine gezet. Of de naam Optimus overigens nog in het toestel voorkomt, is niet helemaal duidelijk. Misschien gaat het toestel simpelweg LG G2 heten.

LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online g2 b

De boodschap in het filmpje is: ik, de G2, leer van jou, de gebruiker. En de video is doorspekt van statistische gegevens. Zoals hoe vaak je lacht of hoeveel tranen je plengt in je leven. En hoeveel mensen je tegenkomt.

De feiten gaan allemaal over mensen, en dat moet aantonen hoeveel LG ‘weet’ van zijn gebruikers. Aan het eind van het filmpje wordt het voor smartphoneliefhebbers pas interessant, want dan komt een logo in beeld en het silhouet van het nieuwe toestel. De flitser op de achterkant licht op en duidelijk is te zien dat aan weerszijden van die flitser knoppen zitten. Eerdere informatie wijst erop dat die knoppen zijn bedoeld om het volume te regelen, omdat het toestel zo dun schijnt te zijn dat die niet op de zijkant konden.

De video sluit af met de uitnodiging om op 7 augustus de lancering van het toestel in New York te bekijken. Çome see how LG G2 is learning from you’, is de belangrijkste boodschap die de Koreaanse fabrikant meegeeft.

LG zet eerste reclamefilmpje voor Optimus G2 online g2 a 

Bron: Android and me

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Apple gebouw

Apple is het meest winstgevende bedrijf op aarde lees verder

Android Oreo Google I/O

Android O: acht onmisbare features om naar uit te kijken lees verder

apple iPhone 8

Zo ziet de Apple iPhone 8 eruit als het scherm aan staat lees verder

Samsung Galaxy S8 en S7

Samsung Galaxy S8 verkoopt stuk beter dan Galaxy S7 lees verder

Steve Jobs innovatie

Apple na Steve Jobs: waar blijft de grote innovatie? lees verder

Nokia 3310 test

Is de nieuwe Nokia 3310 net zo onverwoestbaar als zijn voorganger? lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters