Mobiel adverteren wordt als positief ervaren

Uit onderzoek van een advertentie bedrijf blijkt gebruikers van mobiele telefoons advertenties op mobiele pagina’s niet hinderlijk vinden. De gebruikers zullen echter er wel steeds meer zien.

Advertentiebedrijf WebAds meldt naar aanleiding van onderzoek dat mobiel adverteren helemaal niet als hinderlijk wordt ervaren. 83 procent van de ondervraagden zegt er geen probleem mee te hebben terwijl 30 procent neutraal staat tegenover het fenomeen.

Het onderzoek was onderdeel van een mobile advertising pilot waarin WebAds, MoMac en Universal Media samenwerken. In dit project wordt het Microsoft Office 2007 pakket gepromoot via een speciale mobiele microsite. De hier getoonde promotiefilm werd meer dan gemiddeld gedownload door de mobiele internetters die deze campagne zagen. 8716 unieke bezoekers bezochten de microsite. 33 procent daarvan downloade het filmpje in de hoop een MS Office pakket te winnen

Bron: TeleCom Update Magazine

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
Google Home

Google onthult nieuwe functies Google Home lees verder

zakkenrollers

Pas op je smartphone: zes trucs van zakkenrollers en wat je er tegen doet lees verder

Groot nieuws: All About Phones gaat verder onder WANT lees verder

Pokémon Go paasevenement Eggstravaganza

Pokémon Go paasevenement Eggstravaganza levert 4x zoveel experience punten op lees verder

Apple Pippin

Dit werd ‘m niet: Pippin, de spelcomputer van Apple (1995) lees verder

Talki

Loes Milar, de vrouw die met haar nieuwe app mensen bij elkaar brengt lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters