MY Vodafone-app gaat inzicht geven in storingen en werkzaamheden

Vodafone heeft zijn app vernieuwd. Nieuw is dat gebruikers nu ‘real live’ kunnen zien waar er storingen en werkzaamheden in het netwerk zijn. Vodafone is de eerste provider die dit in zijn app verwerkt.

Vodafone start test waarin smartphone als OV-chipkaart dient Vodafone

De provider wil het voor klanten overzichtelijker maken wat actuele problemen zijn binnen het netwerk. Op deze manier kan de klant zelf alle informatie opzoeken binnen de app, in plaats van te bellen met de klantenservice.
Dirk de Leijer, de directeur ‘Commercial Operations’ bij Vodafone Nederland zegt: “Onze website wordt samen met de My Vodafone-app het meest gebruikt door onze klanten als servicekanaal. Het was dan ook een logische maar uitdagende stap om cruciale netwerkinformatie ‘real time’ inzichtelijk te maken voor onze klanten.”

In de toekomst zullen er nog meer functies toegevoegd worden aan de app. Onder andere de ‘selfservice’ en het inzicht in verbruik en kosten zullen worden verbeterd. Dit is mogelijk door het nieuwe IT-systeem van Vodafone.

De MY Vodafone-app is ontworpen voor de klanten van Vodafone. Via de app hebben klanten op elk moment toegang tot persoonlijke gegevens, zoals datategoed, facturen en gegevens van contracten
.
De update voor de app is vanaf vandaag voor Android verkrijgbaar. De iOS update volgt over enkele weken.

MY Vodafone-app 
MY Vodafone-app  
MY Vodafone-app  
MY Vodafone-app gaat inzicht geven in storingen en werkzaamheden screenshot-0 

Bron: Vodafone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via