My Vodafone-app voor Android en iOS krijgt zakelijke ondersteuning

Provider Vodafone heeft haar app voor Android en iOS voorzien van een nieuwe update. Abonnees met een zakelijk contract kunnen nu ook hun informatie terug zien in de app. Daarnaast worden de nieuwe Red-bundels ondersteund door de app.

Het nieuwe versienummer van de My Vodafone-app is uitgekomen op 2.3 voor zowel Android als iOS. De app heeft als belangrijkste verbetering ondersteuning voor zakelijke abonnementen mee gekregen. Zakelijke abonnees bij Vodafone konden eerder geen gebruik maken van de app, maar dankzij deze update kan de belstatus wel opgevraagd worden. De app biedt ondersteuning aan zakelijke Vodafone basic-bundels, ondernemersbundels, en iPhone zakelijk bundels. Daarnaast kun je nu ook je facturen in zien bij Vodafone. Ook is ondersteuning ingebakken voor de nieuwe Red-abonnementen die vandaag zijn ingegaan.

Vodafone heeft ook een nieuw klantenservice module ingebouwd in de app. Hierdoor kun je via de app chatten met een klantenservice medewerker van de provider. Dit werkt echter alleen in de iOS versie van de app. Tot slot laat de provider weten dat het opzoeken van internationale tarieven overzichtelijker en vooral gemakkelijker is geworden.

Beide updates zijn hieronder gratis te downloaden uit de Android Play Store en de Apple App Store.

My Vodafone-app 
My Vodafone-app 
My Vodafone-app 
My Vodafone-app 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via