Online consument neem liefst Sim Only-abonnement bij Simyo

Consumenten sluiten online het liefste een Sim Only-abonnement af bij Simyo. Ook de websites van Vodafone en T-Mobile functioneren goed. De grootste groep online consumenten geeft alleen de voorkeur aan Simyo.

Simyo is online de populairste Sim Only-provider, daarna volgen T-Mobile en Vodafone

Dit blijkt uit onderzoek van WUA, dat onderzoek doet naar het rendement van websites. In totaal deden er tweehonderdconsumenten mee aan het WUA-onderzoek. De enige opdracht die ze kregen was dat ze zich online moesten oriënteren op het vinden van een Sim Only-abonnement.

De deelnemers waren vrij in hun keuze om hun zoekmethode en voorkeuren te bepalen. Elke deelnemer beoordeelde vijf websites, waarmee er dus duizend beoordelingen in het onderzoek van WUA zijn meegenomen. De uiteindelijke ranking is gebaseerd op het Web Performance-model van WUA.

Simyo, Vodafone en T-Mobile scoorde evenveel punten in dit model: 62. Het voorkeurspercentage van Simyo is met achttien procent alleen een stuk hoger dan de tien procent die zowel Vodafone als T-Mobile scoorde. Ook is Simyo qua conversie een stuk verder dan de concurrentie.

45 procent van de bezoekers zou een abonnement bij Simyo afsluiten. Dit is heel wat meer dan de 24 en negentien procent van T-Mobile en Vodafone.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Apple apparaten

Apple toestellen verzamelen steeds meer data, maar het klinkt erger dan het is lees verder

iMessage

Waarom iMessage nooit naar Android gaat komen lees verder

Apple Watch 3

WatchOS 4 onthuld: dit is er nieuw in grote update voor Apple Watch lees verder

Apple

Livestream: zo volg je vanavond live Apple’s WWDC 2017 keynote evenement lees verder

Whatsapp

Zo verdient Facebook geld met Whatsapp lees verder

Google I/O 2017

Kijk alle aankondigingen van Google I/O 2017 keynote terug lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters