Provider hollandsnieuwe test nieuw retailconcept

Prijsvechter hollandsnieuwe heeft een nieuw retailconcept uitgerold op Schiphol. Middels een automaat kunnen consumenten abonnementen en toestellen kopen en direct meenemen.

hollandsnieuwe

De provider heeft de nieuwe automaat op Schiphol aan de pers getoond. Het apparaat heet Shopping Wall. Met de automaat kunnen reizigers en consumenten een telefoon uit de muur trekken. Het proces is volledig geautomatiseerd en toestellen kunnen met een creditcard of een pinpas worden betaald. Ook een abonnement kan met een pinpas worden aangeschaft via de automaat. Het abonnement moet nog wel achteraf online geactiveerd worden, maar in de toekomst zal dat volgens de provider niet meer nodig zijn.

Het nieuwe concept staat voor tenminste drie maanden op Schiphol. Daarna zal de provider evalueren of het een succes is. Als dat zo blijkt te zijn, dan zal hollandsnieuwe het concept verder uitrollen in Nederland met automaten in winkelcentra en andere drukke plekken. De ontwikkelaar van de automaat meent dat de Sopping Wall hufterproof is en dat ook gedacht is aan zaken zoals skimmen en dergelijken.

“Onze klanten zijn mensen die letten op de kosten, bewust met geld willen omgaan of weinig budget hebben. Ons aanbod werkt zodanig dat bellers vóór aanschaf precies weten wat de kosten zijn van hun toestel, bellen, sms’en en internetten”, zegt Sharon van de Kuijt, marketingmanager bij hollandsnieuwe. “Voor hen is hollandsnieuwe een voordelig alternatief. Met The Shopping Wall introduceren we een nieuw concept waarbij we geen eigen winkels nodig hebben op drukbezochte locaties. Hierdoor kunnen we de tarieven laag houden. Bovendien sluit The Shopping Wall goed aan bij onze bekende ‘wij-doen-het-anders’- aanpak.”

Hollandsnieuwe

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via