Samsung dist Apple op de briljantste manier tot nu toe

Samsung werkt achter de schermen inniger samen met Apple, dan dat je zou verwachten. De iPhone X maakt immers gebruik van schermpanelen die door Samsung geproduceerd worden. Niet dat Apple daar blij mee is, overigens. Op het strijdtoneel blijven beide fabrikanten op ludieke en soms minder ludieke manieren oorlog voeren. Allemaal met maar een doel: de consument overhalen. Nu de Samsung Galaxy S9 onthuld is, deelt Samsung opnieuw een steek uit. Dit keer echter op een manier die niemand had verwacht. Samsung 1, Apple 0!

Samsung dist Apple met Samsung Galaxy S9 campagne

Sommige campagnes gaan net iets te ver, of slaan de plank totaal mis. De nieuwste poging van Samsung is ook zo groots aangepakt, dat het al snel too much wordt. Wat de Koreanen dit keer hebben uitgespookt? Tegenover de Apple Store van Dubai staat de Burj Khalifa. Dat is de hoogste toren op aarde. Leuk feitje, maar daar blijft het niet bij. Samsung heeft de toren namelijk als gigantische showcase voor de Samsung Galaxy S9 ingezet. Oftewel, vanuit de Apple Store wordt de Galaxy S9 in je gezicht geduwd. De boodschap is duidelijk!

Overigens verzwijgt Samsung de aanwezigheid van de Apple Store totaal in zijn officiële persbericht. Het feit dat je vanuit de Apple Store perfect uitzicht op de toren hebt, zegt echter genoeg. Sterker nog, op een van de foto’s kun je zelfs een stukje van de techwinkel zien. Wat ons betreft mag Samsung hier absoluut een lintje voor krijgen. Nu ligt de bal bij Apple! Check ondertussen vijf features die de Samsung Galaxy S9 speciaal maken.

 

]

Doogee S55

Deze robuuste smartphone heb je nodig voor je wilde avonturen lees verder

De Motorola p30 mixt het beste van Apple en Huawei lees verder

Samsung Galaxy Note 9 S Pen

Vijf verschillen tussen de Samsung Galaxy Note 8 en Note 9 lees verder

Telekoopwijzer uitgelicht

Telekoopwijzer: de beste smartphones van deze zomer lees verder

Android P 9.0

Deze smartphones krijgen allemaal Android P lees verder

Wiko view 2

Wiko View 2 Review lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters