Simpel komt met 800-minutenbundel voor 20 euro

Simpel, onderdeel van T-Mobile, komt met een belbundel met 800 minuten voor 20 euro per maand. De aanbieder lanceert hier omheen een reclamecampagne onder de titel ‘bel je schor’.

Simpel

Simpel heeft al belbundels voor 100 en 200 minuten, voor respectievelijk 2,50 en vijf euro per maand. De nieuwe belbundel is bestemd voor mensen die erg veel bellen. Door gebruik te maken van de 800-minutenbundel kunnen ze voor een goedkoper tarief binnen hun belbundel blijven bellen.

”Simpel neemt een stijgende behoefte naar een grotere belbundel waar, onder zowel bestaande als nieuwe klanten. Naast onze huidige succesvolle bundels, is het dus een logische stap om het portfolio met een bundel van 800 belminuten uit te breiden om de frequente beller tegemoet te komen. Op deze manier kun je veel binnen je bundel bellen tegen onze scherpe tarieven”, zegt Vivian Butzelaar, marketing manager van Simpel.

Binnen de belbundels van Simpel kost een belminuut 2,5 cent. Simpel verkoopt mobiele abonnementen via haar eigen internetwinkel op www.simpel.nl.

Bron: Persbericht Simpel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
iPhone X

Waarom het succes van de iPhone X Google miljarden gaat kosten lees verder

Oppo, dochterbedrijf van BBK

BBK is de op twee na grootste smartphonemaker ter wereld. Precies…wie? lees verder

headphone jack

Waarom Google de headphone jack van de Pixel 2 verwijderde lees verder

OnePlus 3

OnePlus verzamelt teveel privégegevens gebruikers, maar er is goed nieuws lees verder

Google Pixel 2

Waarom het succes van de Pixel 2 slecht zou kunnen zijn voor Google lees verder

Apple opladen

Ikea richt pijlen op Apple met scherpe advertenties lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters