Simyo is verkozen tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Simyo is het meest klantvriendelijkste bedrijf van Nederland en verslaat hiermee grote namen zoals KLM, Coolblue en ANWB. Zij zijn het eerst telecomprovider van Nederland die genomineerd is voor de deze award en tevens gewonnen heeft.

Sinds 2007 wordt de award voor het ‘klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’ elk jaar uitgereikt door SmartAgent MarketResponse (SAMR) en Beeckestijn Business School. Zij hebben een panel opgesteld dat bestaat uit willekeurige onafhankelijke consumenten en keuren de klantvriendelijkheid van de Nederlandse bedrijven.

SimyoGeen award waar de meeste stemmen gelden

De Nederlandse bedrijven zijn in totaal 46 duizend keer gekeurd. De leden van het consumentenpanel die de bedrijven keurden, geven een cijfer aan de bedrijven waarmee ze ervaring hebben. Deze cijfers worden bij elkaar opgeteld en bepalen welk bedrijf het klantvriendelijks is. Het is geen award waar de meeste stemmen gelden en elk Nederlands bedrijf maakt kans om in de prijzen te vallen.

Succesformule SimyoSimyo

Wat is de succesformule om de klantvriendelijkste bedrijf van Nederland te worden volgens Simyo? Alle medewerkers werken op één werkvloer, waardoor de lijntjes kort blijven, beweert het bedrijf. De feedback die bij de klantenservice terecht komt, wordt direct opgepakt door de marketingafdeling om de service te verbeteren. Op het kantoor hebben ze een Wall of Change, daar kan elke medewerker een idee of verbetering ophangen zodat het idee of verbetering wordt opgepakt.

SimyoEerste telecomprovider

Wauw, hier zijn we echt heel blij mee en ook een beetje stil van. Dit is namelijk één van de belangrijkste klantenprijzen van Nederland. Juist omdat de klant bij ons altijd centraal staat, zijn we zo blij met het winnen van deze award”, vertelt Bart Versteijlen, General Manager van Simyo. “Het is een prachtige erkenning voor onze inzet. We streven er iedere dag naar om de dienstverlening en kwaliteit aan onze klanten verder te verbeteren. Vanavond vieren we een goed feestje, maar morgen gaan we weer hard aan het werk. Want de beste worden is een stap, maar de beste blijven is topsport. Volgend jaar willen we natuurlijk opnieuw het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland worden!”

Bron: Simyo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via