Simyo verlaagt tarieven voor het bellen

Op 1 juli introduceert Simyo een nieuw, eenvoudig tarief voor bellen en sms’en: 10 cent. Vanaf die datum betalen nieuwe klanten 10 cent per minuut en 10 cent per sms.

Met de lage prijs en eenvoudige structuur zet Simyo zich nadrukkelijk af tegen de huidige pre-paid prijzen van traditionele aanbieders. De pre-paid markt in Nederland is al jaren onveranderd, en kenmerkt zich door hoge tarieven en een gebrek aan helderheid. Simyo heeft geen winkels en geeft geen mobiele telefoons weg, en is daarom goedkoop. Klanten regelen alles online en hebben altijd inzicht in hun belgedrag.

Voor bestaande klanten van Simyo verandert er niets. Ze kunnen vanaf 1 augustus overstappen op het nieuwe tarief, als ze dat willen. De introductie van het nieuwe tarief wordt ondersteund door een online campagne en commercials op radio en televisie.

simyo 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
Apple AR bril?

Alles wijst erop dat Apple binnenkort met een AR bril komt lees verder

iPhone 8

Apple en LG gaan samenwerken voor nieuwe iPhones lees verder

Grote groep Android gebruikers stapt over op iPhone lees verder

Apple apparaten

Apple toestellen verzamelen steeds meer data, maar het klinkt erger dan het is lees verder

iMessage

Waarom iMessage nooit naar Android gaat komen lees verder

Apple Watch 3

WatchOS 4 onthuld: dit is er nieuw in grote update voor Apple Watch lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters