Simyo verlaagt tarieven voor het bellen

Op 1 juli introduceert Simyo een nieuw, eenvoudig tarief voor bellen en sms’en: 10 cent. Vanaf die datum betalen nieuwe klanten 10 cent per minuut en 10 cent per sms.

Met de lage prijs en eenvoudige structuur zet Simyo zich nadrukkelijk af tegen de huidige pre-paid prijzen van traditionele aanbieders. De pre-paid markt in Nederland is al jaren onveranderd, en kenmerkt zich door hoge tarieven en een gebrek aan helderheid. Simyo heeft geen winkels en geeft geen mobiele telefoons weg, en is daarom goedkoop. Klanten regelen alles online en hebben altijd inzicht in hun belgedrag.

Voor bestaande klanten van Simyo verandert er niets. Ze kunnen vanaf 1 augustus overstappen op het nieuwe tarief, als ze dat willen. De introductie van het nieuwe tarief wordt ondersteund door een online campagne en commercials op radio en televisie.

simyo 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
headphone jack

Waarom Google headphone jack van de Pixel 2 verwijderde lees verder

OnePlus 3

OnePlus verzamelt teveel privégegevens gebruikers, maar er is goed nieuws lees verder

Google Pixel 2

Waarom het succes van de Pixel 2 slecht zou kunnen zijn voor Google lees verder

Apple opladen

Ikea richt pijlen op Apple met scherpe advertenties lees verder

HTC Google

Surprise: Google staat op het punt grote smartphonefabrikant over te nemen lees verder

Huawei P10 koopwijzer

Huawei heeft Apple ingehaald: op een na grootste smartphonefabrikant ter wereld lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters