Simyo verlaagt tarieven voor het bellen

Op 1 juli introduceert Simyo een nieuw, eenvoudig tarief voor bellen en sms’en: 10 cent. Vanaf die datum betalen nieuwe klanten 10 cent per minuut en 10 cent per sms.

Met de lage prijs en eenvoudige structuur zet Simyo zich nadrukkelijk af tegen de huidige pre-paid prijzen van traditionele aanbieders. De pre-paid markt in Nederland is al jaren onveranderd, en kenmerkt zich door hoge tarieven en een gebrek aan helderheid. Simyo heeft geen winkels en geeft geen mobiele telefoons weg, en is daarom goedkoop. Klanten regelen alles online en hebben altijd inzicht in hun belgedrag.

Voor bestaande klanten van Simyo verandert er niets. Ze kunnen vanaf 1 augustus overstappen op het nieuwe tarief, als ze dat willen. De introductie van het nieuwe tarief wordt ondersteund door een online campagne en commercials op radio en televisie.

simyo 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
iMessage

Waarom iMessage nooit naar Android gaat komen lees verder

Apple Watch 3

WatchOS 4 onthuld: dit is er nieuw in grote update voor Apple Watch lees verder

Apple

Livestream: zo volg je vanavond live Apple’s WWDC 2017 keynote evenement lees verder

Whatsapp

Zo verdient Facebook geld met Whatsapp lees verder

Google I/O 2017

Kijk alle aankondigingen van Google I/O 2017 keynote terug lees verder

Tele2 unlimited

Tele2 overtreft T-Mobile in prijzenoorlog met onbeperkt abonnement lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters