Simyo verlaagt tarieven voor het bellen

Op 1 juli introduceert Simyo een nieuw, eenvoudig tarief voor bellen en sms’en: 10 cent. Vanaf die datum betalen nieuwe klanten 10 cent per minuut en 10 cent per sms.

Met de lage prijs en eenvoudige structuur zet Simyo zich nadrukkelijk af tegen de huidige pre-paid prijzen van traditionele aanbieders. De pre-paid markt in Nederland is al jaren onveranderd, en kenmerkt zich door hoge tarieven en een gebrek aan helderheid. Simyo heeft geen winkels en geeft geen mobiele telefoons weg, en is daarom goedkoop. Klanten regelen alles online en hebben altijd inzicht in hun belgedrag.

Voor bestaande klanten van Simyo verandert er niets. Ze kunnen vanaf 1 augustus overstappen op het nieuwe tarief, als ze dat willen. De introductie van het nieuwe tarief wordt ondersteund door een online campagne en commercials op radio en televisie.

simyo 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?
smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Smartphone batterij langer bruikbaar door verlagen processor snelheid

Deze smartphonemakers maken je toestel niet langzamer via updates lees verder

Samsung logo

Zeven dingen die je nog niet wist over Samsung lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters