Simyo wint CCDNA-award voor klantvriendelijkste provider

Sim Only- en Prepaid-provider Simyo wint de CCDNA-award voor meest klantvriendelijke provider van Nederland. Het dochtermerk van KPN prolongeert daarmee zijn titel, want in 2015 won Simyo de award ook al.

CCDNA SimyoOver de CCDNA Awards

De Custom Centric DNA Awards, afgekort de CCDNA Awards, worden elk jaar uitgereikt door DVJ Insights en BearingPoint Management. Dit waar werden de awards voor de vijfde keer uitgereikt. Voor de award wordt in meerdere branches uitgezocht welke bedrijven de meest klantvriendelijke zijn. Hiervoor voeren de organisatoren onderzoek uit onder ruim 12 duizend Nederlandse consumenten, waarmee de CCDNA Awards op klantgerichtheid de grootste publieksprijs voor bedrijven is. Consumenten beoordeelden bedrijven op hun klantgerichtheid.

Deze mensen mochten in hun eigen woorden hun meest recente ervaring met bedrijven omschrijven. Ze toetsten daarnaast dus ook de klantgerichtheid.

Overalwinnaar is D-reizen en het bedrijf dat het beste met zijn klant samenwerkt is Regiobank. Andere winnaars zijn onder andere KLM, Centraal Beheer Achmea en XS4ALL.

Simyo genomineerd voor klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Provider Simyo maakt binnenkort kans om ook een andere klantenprijs te winnen, namelijk die voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Daarvoor werd de provider onlangs genomineerd. Een primeur, want niet eerder werd een telecomprovider genomineerd voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via