T-Mobile breekt met callcenter na klachten over verkooptechniek

T-Mobile heeft aangegeven te stoppen met het verkopen van 2-jarige abonnementen aan de huidige iPhone gebruikers. Dit heeft de provider besloten na de vele klachten van consumenten over zeer agressieve verkooptechnieken en verstrekking van misleidende informatie door verschillende callcenters.

T-Mobile LogoDe verkoopcampagne was bedoeld voor gebruikers van de iPhone 3G met een aflopend abonnement. Het doel was om deze mensen over te halen om hun huidige abonnement voor twee jaar te verlengen waarmee ze de iPhone 3GS zouden ontvangen voor 70 Euro. Om mensen over te halen om hun huidige abonnement te verlengen werden verkooptechnieken gebruikt die door veel mensen als agressief werden ervaren. Veel mensen beklaagden zich dan ook over deze manier van verkoop. T-Mobile zei in eerste instantie niks over klachten van consumenten af te weten, maar beloofde ongeveer twee weken geleden om onderzoek te gaan doen naar de verkoopcampagne.

T-Mobile heeft nu laten weten te zijn gestopt met de verkoop van deze abonnementen over de telefoon. Na de evaluatie is gebleken dat niet alle externe callcenters zich aan het script hebben gehouden wat ze van T-Mobile hadden gekregen. De provider heeft besloten niet langer met één van de externe callcenters zaken te doen.

Bron: iPhoneclub

Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters