T-Mobile: “Filevorming op ons 3G-netwerk is verholpen”

T-Mobile is begonnen met het sturen van sms’jes naar klanten die geklaagd hebben over het netwerk van de telco. Volgens de telco zijn de problemen inmiddels verholpen en is de huidige situatie zoals hij ook voor de grote storing was.

T-Mobile storing opgelost

T-Mobile is begonnen met het versturen van sms’jes naar ontevreden klanten. Volgens de telco zijn de problemen opgelost als gevolg van een grote storing op het netwerk van de provider. De telco gaf zelf de schuld aan filevorming op het netwerk doordat veel mensen bij T-Mobile een smartphone hebben en dan met namen een iPhone. In de sms, die tot nog toe alleen ontvangen is door klanten die geklaagd hebben, weet T-Mobile te melden dat de filevorming verholpen is en dat mensen weer normaal horen te kunnen internetten. Volgens de netwerkboer functioneert het netwerk weer zoals dat het geval was begin mei en voor alle storingen begonnen. De telco sluit wel af met een kleine slag om de arm door te melden dat de telco nog altijd haar netwerk aan het uitbreiden is maar dat dit voor op schema loopt.

Veel klanten van T-Mobile weten via Twitter en andere fora te melden dat ze nog steeds niet of nauwelijks kunnen internetten en er volgens hun geen verbetering is. Onduidelijk is nog hoe T-Mobile hierop gaat reageren. Hieronder vind je de sms die sommige klanten van T-Mobile ontvangen hebben.

“Beste klant, omdat u ons een reactie heeft gestuurd over uw ervaring met ons netwerk willen we u graag melden dat de filevorming op ons 3G netwerk verholpen is: het mobiel internet functioneert weer zoals in de periode voor half mei. We blijven hard werken aan de uitbreiding van ons netwerk om u nog beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
T-mobile.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Martin -

    Nou..hier in Den Haag is het nog K met P. Zeer slecht 3g bereik, laat staan hsdpa. Weet niet wat T-Mobile doet maar hier wil ik niet langer voor betalen!

  2. michaelpb -

    Bij mij is het inderdaad opgelost. (Zoetermeer). Gisterochtend was het goed, in de middag weer prut, maar nu is het de hele dag al helemaal top. En inderdaad ook een SMS ontvangen. Fijn. WiFi zuigt mijn batterij in een halve dag leeg. Dit is beter ๐Ÿ™‚

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via