T-Mobile gaat klanten compenseren voor storing

T-Mobile heeft in een persbericht laten weten dat het bereid is om in overleg klanten te compenseren voor de storing waarmee de telco te kampen heeft. De provider zou van plan zijn om maximaal twee maanden gratis internet te geven aan klanten.

T-Mobile heeft in een persbericht aangegeven dat het met klanten aan het kijken is voor een compensatieregeling. De telco kwam de laatste weken slecht in het nieuws doordat het netwerk van de provider overbelast is geraakt door smartphones. Hierdoor kunnen mensen op veel plekken nog nauwelijks internetten of gebeld worden. Klanten van T-mobile gingen zich niet veel later ook verenigen om het tegen de telco op te nemen met juridische stappen. Inmiddels heeft de telco op haar site een vragenlijst gepubliceerd waar mensen met hun vragen terecht kunnen over het netwerk en de problemen.

De telco laat nu weten dat klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de netwerkproblemen en het online formulier van de telco omtrent de problemen hebben ingevuld, in aanmerking komen voor compensatie. Er wordt deze klanten 2 maanden geen kosten in rekening gebracht voor mobiel internet, 1 maand voor het ongemak plus 1 maand bonus, aldus T-Mobile. De problemen zouden binnen 3 weken voor het grootste gedeelte opgelost moeten zijn.

T-mobile 3G Dekking 
Samsung

Galaxy Note 9: Samsung, Xiaomi en Huawei zijn iets aan het bekokstoven lees verder

Xiaomi

Xiaomi producten liggen binnenkort gewoon in de Kruidvat lees verder

smartphones

FBI en CIA waarschuwen tegen Huawei toestellen lees verder

Google gebouw New York

“Google is niet meer innovatief, maar is een copycat geworden” lees verder

Google logo gezicht

Zeven dingen die je nog niet wist over Google lees verder

Apple

Zeven dingen die je nog niet wist over Apple lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters