T-Mobile gaat klanten compenseren voor storing

T-Mobile heeft in een persbericht laten weten dat het bereid is om in overleg klanten te compenseren voor de storing waarmee de telco te kampen heeft. De provider zou van plan zijn om maximaal twee maanden gratis internet te geven aan klanten.

T-Mobile heeft in een persbericht aangegeven dat het met klanten aan het kijken is voor een compensatieregeling. De telco kwam de laatste weken slecht in het nieuws doordat het netwerk van de provider overbelast is geraakt door smartphones. Hierdoor kunnen mensen op veel plekken nog nauwelijks internetten of gebeld worden. Klanten van T-mobile gingen zich niet veel later ook verenigen om het tegen de telco op te nemen met juridische stappen. Inmiddels heeft de telco op haar site een vragenlijst gepubliceerd waar mensen met hun vragen terecht kunnen over het netwerk en de problemen.

De telco laat nu weten dat klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de netwerkproblemen en het online formulier van de telco omtrent de problemen hebben ingevuld, in aanmerking komen voor compensatie. Er wordt deze klanten 2 maanden geen kosten in rekening gebracht voor mobiel internet, 1 maand voor het ongemak plus 1 maand bonus, aldus T-Mobile. De problemen zouden binnen 3 weken voor het grootste gedeelte opgelost moeten zijn.

T-mobile 3G Dekking 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. KuTmobile -

    schandalig, heb de laatste tijd zeer slechte bel-verbindingen, zonder gebruik van mobiel internet en dan zouden ze me 2 maanden internet geven? Ik wil dat niet, ik wil ook geen compensatie, ik wil gewoon normaal overal en altijd kunnen bellen en gebeld worden..:(

  2. Cael -

    Ik word helemaal gek van dat netwerk…of er staan volledig bereik en 1 seconde later is het hele netwerk niet te vinden….
    Ik ga mooi een nieuwe provider zoeken. Kan geen fatsoenlijk gesprek voeren, het gesprek valt gewoon weg. Inderdaad Waardeloos|!!!!:(:(

  3. AN te Den Haag -

    Het is toch van de zotte dat een bedrijf met een omzet van 1,8 miljard euro geen fatsoenlijke verbinding tot stand kan brengen. De last en hinder die ik nu ondervind zijn zeer ernstig te noemen, kan niet gebeld worden en ook niet bellen, alle nummers van tmobile zijn onbereikbaar. Slordige zaak!!:(:(:(

  4. Bems -

    Ik maak ook geen gebruik van internet.
    Kan wel sms versturen en ontvangen, maar kan niet bellen en gebeld worden.
    Kan sins gisteren ochtend al niet meer bellen, echt schandalig gewoon, ik vind dat ze minstens ons 1 maand gratis bellen en smsen moeten geven.

  5. Patty -

    ik heb geen iphone maar wel storing
    ik kan niet bellen want hij kan het netwerk t-mobile niet vinden

    ik heb geen internet mobiel dus wat heb ik hieraan!!!!

    groetjes

  6. David_D -

    Het is in ieder geval een begin van het toegeven van deze oplichterij! Het begon allemaal al na een paar uur bellen. Die batterij die ze (Apple) erbij leveren, is gewoon schandalig slecht! Ik heb voor 60 Euro een iBatt van ibatterycase.nl moeten aanschaffen om het probleem te verhelpen. Het is een mooie gadget, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik tijdens mijn lunch al toe ben aan een oplader!

  7. Modi -

    Gaat echt nergens over. Ik maak helemaal geen gebruik van mobiel internet. Echter heb ik juist heel veel problemen met het bellen en gebeld worden bij t-mobile. En dan bieden ze twee maanden gratis internet aan :S

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via