T-Mobile had software problemen

De technische storing bij telecombedrijf T-Mobile is sinds 17.00 uur opgelost. Dat maakte de onderneming vrijdagmiddag bekend. Het bedrijf verwacht dat klanten in het komende uur weer normaal gebruik kunnen maken van de dienstverlening.

Het telecombedrijf kampte sinds vrijdagochtend met een storing, waardoor klanten slecht of niet konden bellen of gebeld konden worden. “Er zat een fout in de software, die nu verholpen is”, aldus een woordvoerster. De storing trof in de ochtend ongeveer 10 procent van de in totaal 2,7 miljoen T-Mobileklanten. “De Orange-klanten zijn niet getroffen”, aldus een woordvoerster. T-Mobile nam vorig jaar Orange Nederland over. Het bedrijf heeft in totaal vijf miljoen klanten voor zijn telefonie- en internetdiensten. T-Mobile werd in april 2006 getroffen door een grote storing, die het bedrijf twee dagen bezighield.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via