T-Mobile kampt met landelijke storing – Update

Provider T-Mobile heeft middels Twitter laten weten dat de telco kampt met een landelijke storing. Een centrale in Amsterdam zou de boosdoener zijn van de storingen echter kan de telco nog niet zeggen hoe lang het gaat duren voordat het opgelost is.

De Nederlandse telco T-Mobile heeft middels Twitter laten weten dat het momenteel kampt met een storing in haar netwerk. Een gedeelte van haar klanten zou hinder kunnen ondervinden tijdens het bellen. Volgens een woordvoerster van het bedrijf is een nog onbekende centrale de boosdoener. Daardoor zou tot een derde van haar klanten niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. De telco kan nog niet aangeven hoe lang de storing nog gaat duren aangezien het probleem nog in onderzoek is.

Via Twitter laten klanten wederom hun ongenoegen blijken over de zoveelste storing bij een telco. Het afgelopen jaar lijkt het aantal storingen sterk toegenomen te zijn ook al zijn daar geen cijfers van beschikbaar om dat te onderbouwen. Eerder dit jaar hadden zowel KPN als Vodafone ook al een storing te verwerken.

Update op 6/10/2010 om 11:00 uur:

T-Mobile laat via Twitter inmiddels weten dat de storing is opgelost en dat iedereen weer gebruik kan maken van de diensten van de telco. De centrale zou geen problemen meer veroorzaken, aldus de telco.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Jill -

    pfff! in september echt over naar een andere provider. Vanmiddag t-mobile al gebeld of ik een tegemoetkoming terug krijg, want ik heb me mobiel hard nodig voor me werk!, maar ze wisten het nog niet. belachelijk!

  2. steven -

    alle mobile netwerken zijn klote of het nou de grote of kleine bedrijven zijn en tmobile is zeker wel een A bedrijf en nog kan het zijn netwerk niet onder controlen krijgen , hoelang beloven ze al dat het beter zou worden vooral na die switch met orange zouden ze zoveel meer zendmasten krijgen overal beter bereik nou we zien het resultaat half nederland ligt plat

  3. anisaaa -

    kan nie eens betalingen doennnn
    t-mobile moet maar is gratis beltegoed gaan geven of iets dergelijks want dit kan zomaar en als wij wat doen dan moeten we het zoooo snel mogelijk oplossenn
    :(:(:(:(

  4. steven -

    is dit een test ofzo hoelang mensen zonder communicatie kunnen , voor de onderneming is het echt zwaar irritant ,zowiezo is het vervelend bereikbaarheid is een belangrijk optie nu in deze tijd , tmobile zal weer met een smoes komen 🙁

    1. Gast Dico -

      Al ruim drie weken Beperkte Service, in mijn dorp dus geen bereik, echter wel ong. 6 km verder. Ergerlijk, weet ook niet waar ik kan klagen, heb het al verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.
      Wie heeft er een suggestie?

  5. kimberley -

    nog steeds niks in rotterdam! wat is dit voor achtelijks! ik kan niks meer met me telefooon, niet bellen smsen,niet gebeld en gesmst worden…
    :(:(:(

  6. Maurice -

    Brunssum (zuid limburg) Nog steeds géén dataverbinding mogelijk !
    Dat is nog eens ontvangst, als vandaag je eerste dag bij deze provider is 🙁

  7. steven -

    ik heb hetzelfde probleem, echter als je batterij eruit haal en opnieuw inzet en bb opstarten, doet ie het weer. heel de tijd had ik mn bb aanstaan maar batterij er even uithalen!

    hoor graag of het lukt

  8. herry -

    hier in Oostvoorne ook zeker vanaf 11.00uur ook niets meer.:S
    hoelang zal het nog duren.:S
    het blijkt dus niet opgelost zoals ze wel gezegd hebben.
    iemand al wat wijzer??

  9. JoyS -

    Ook in spijk geen verbinding…
    Telefonisch contact om 13:00 met tmobile gehad… Ook hun zeggen dat het NIET is opgelost…

    Iemand inmiddels al weer bereik enzv??

  10. daal -

    hier in lopik nog steeds geen ontvangst
    kan niks meer: niet internetbankieren, geen data, niet bellen
    fijn zo (maar niet heus)
    kom er ook niet doorheen bij de klantenservice

  11. Djen -

    Net gebeld met de klantenservice en in tegenstelling tot wat de update beweert wist de medewerker mij te vertellen dat het probleem nog NIET verholpen is, want het blijft klachten regenen.

    Het bericht dat het opgelost zou zijn komt dus waarschijnlijk van de afdeling PR en niet van de mensen die verantwoordelijk zijn voor de techniek…:X

  12. Vincent -

    Wat belachelijk dit! Ik heb nog nooit problemen gehad. Nu zit ik net een maand bij t-mobile en ik heb het al. Ik ga zeker een klachtbrief sturen en ik wil een tegemoetkoming…

  13. Murk -

    Netwerk nog steeds uit de lucht ondanks de melding van T-Mobile dat het om 10:00 uur verholpen was.
    Geen info over de storing op de T-Mobile website.
    Bravo!

  14. Bruintje Beer -

    Probeer mn schoonmoeder te bellen om te zeggen dat ik niet op dr verjaardag kom, als dit zo doorgaat moet ik alsnog heen:(:(:(
    Schiet op met die storing!!!

  15. Djen -

    Hier in rotterdam ook nog steeds niks. Waarom communiceren dat het probleem is opgelost terwijl je niet zeker weet of het echt wel zo is? Nu dubbel frustrerend!

    1. bona -

      ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden fuckingtmobile ze kunnen niets!!!!!!!! is nu 21.55 uur. duurt het nog eeuwen zelfs in stenen tijdperk waren ze sneller leve de moderne techniek.:(:(:(

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via