T-Mobile verhoogt per 1 augustus tarieven voor klantenservice

T-Mobile zal vanaf 1 augustus zijn klantenservicediensten zwaarder gaan doorrekenen aan de consument. Zo zal de consument per minuut gaan betalen in plaats van per gesprek.

KlantenserviceT-Mobile zal per augustus van dit jaar zijn klantenservicetarief verhogen. Voor mensen die geen abonnement hebben bij de telco en toegewezen zijn op het 0900-nummer van T-Mobile zal de dienst een stuk duurder gaan worden. Momenteel betalen consumenten 25 cent per gesprek voor de dienst van de telco. Vanaf 1 augustus zal dat 25 cent per minuut worden. Daarnaast zal T-Mobile de kosten naar boven gaan afronden wat feitelijk inhoudt dat wanneer een consument een minuut en tien seconden belt, hij alsnog 50 cent voor het gesprek betaalt. Vooral nieuwe klanten en T-Mobile prepaidklanten maken gebruik van het 0900-nummer.

Vooralsnog lijkt het er niet op dat het gratis nummer voor abonnees gaan verdwijnen. T-Mobile heeft nog geen persbericht uitgegeven van de verhoging. Abonnees zullen door de nieuwe tarieven niet onder hun contract uit kunnen komen zoals dat eerst bij Telfort wel het geval was.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. Hoezo -

    Niet onder hun contract uitkunnen.. huh.. waarom niet? Het is toch een wijziging, waardoor consumenten duurder uit zijn, namelijk het afronden naar boven!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via