“Veel consumenten zijn ontevreden over de iPhone 3G”

Volgens het consumentenprogramma Radar zijn veel consumenten ontevreden over de Apple iPhone 3G. Vooral het bereik laat wat te wensen over.

Het consumentenprogramma Radar heeft gisteren avond een deel van haar uitzending geweid aan de “gebreken” van de Apple iPhone 3G. Zoals al te verwachten was, was Apple niet aanwezig en wilden ze er ook niets over kwijt tegenover Radar. Wel was T-Mobile vertegenwoordigd in de vorm van Marketingdirecteur Bart Weijermans, die wist te melden dat T-Mobile een speciaal adres heeft geopend waar alle klanten met problemen naar toe kunnen mailen. Het adres, iphone-actie@t-mobile.nl, is speciaal in het leven geroepen om de klachten snel af te handelen, aldus T-Mobile. Als je een klacht via dat adres deponeert dan belooft T-Mobile binnen 48 uur contact met je op te nemen over het probleem.

Volgens Weijermans is de iPhone het eerste toestel in een compleet nieuwe generatie van toestellen. Hij verwacht dat de problemen op termijn wel opgelost gaan worden en benadrukt dat het aantal klachten in relatieve zin zeer beperkt is. Maar wie klaagt krijgt een heel verschillende behandeling: de ene persoon krijgt 2 maanden korting op het abonnement, een andere persoon krijgt 4 maanden korting en een derde persoon mag zijn contract ontbinden. Weijermans wil niet op individuele situaties ingaan, maar belooft wel te zoeken naar een oplossing die voor klanten acceptabel is, afhankelijk van de situatie. In het uiterste geval kan het contract worden ontbonden of krijgt de klant een nieuw toestel.

iphone_flash_rumor_smasher 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via