Vodafone biedt excuses aan voor storing

Vodafone heeft zich in een persbericht verontschuldigd tegenover de klanten van het bedrijf. De telco heeft daarnaast in de landelijke dagbladen een excuusbrief met uitleg van de storing geplaatst.

Netwerk

Vodafone Nederland heeft zich bij monde van Jens Schulte-Bockum, CEO Vodafone Nederland, verontschuldigd voor de overlast die de afgelopen dagen is ontstaan als gevolg van een grote storing bij de telco. In een persbericht laat de telco weten dat het netwerk weer stabiel zou werken en dat het netwerk extra aandachtig in de gaten wordt gehouden. Daarnaast is de telco druk aan het uitzoeken hoe de storing tot stand is gekomen en hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Volgens Vodafone begon de netwerkstoring bij één van de vier Vodafone-verkeersknooppunten in Nederland. Deze verkeersknooppunten zorgen ervoor dat het verbinden van telefoongesprekken en het afleveren van sms’jes mogelijk wordt. Ook het dataverkeer gaat via deze knooppunten, volgens Vodafone. Dit zou dan ook de reden zijn dat de storing ook effect gehad heeft op andere delen van het netwerk van de telco.

Vodafone heeft een speciaal telefoonnummer en e-mailadres ingericht voor klanten die vragen hebben over de storing. Voor informatie kunnen klanten contact opnemen via: 0800-1258 of per e-mail: netwerk.nl@vodafone.com. Het bedrijf heeft daarnaast in verschillende bladen, onder andere in de Telegraaf, een excuusbrief gepubliceerd waarin het zich verontschuldigt. Deze brief waarin de telco beschrijft wat er precies mis is gegaan, kun je hieronder vinden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via