Vodafone heeft een goed 3e kwartaal achter de rug

Vandaag publiceert Vodafone Group Plc zijn ‘Interim Management Statement’ met de financiële resultaten over het derde kwartaal dat eindigde op 31 december 2007. Het derde kwartaal was erg sterk voor Vodafona.

Vodafone Nederland laat sterke kwartaalcijfers zien en versterkt zijn positie als de tweede speler in de Nederlandse markt kijkend naar omzet en winstgevendheid.

De belangrijkste cijfers voor Vodafone Nederland op een rijtje:

• Het totaal aantal klanten bedraagt 4.038.000 waarvan 57% abonnees.
• Het aantal belminuten is 2.036 miljoen.
• De gemiddelde opbrengst per klant (ARPU) is Euro 36,30 per maand, met een postpaid ARPU van Euro 55,80 en prepaid ARPU van Euro 9,40.

Guy Laurence, CEO van Vodafone Nederland: “Het is goed om te zien dat onze voortdurende klantfocus in alle lagen van het bedrijf zijn vruchten afwerpt. Niet voor niets dat in Nederland van alle mobiele operators Vodafone op no. 1 staat in klanttevredenheid, zowel bij consumenten als zakelijke gebruikers. Het is super dat wij harder zijn gegroeid dan de rest van de markt in netto aantallen nieuwe klanten en daardoor nu de 4 miljoen zijn gepasseerd.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Er zijn nog geen reacties op dit artikel achter gelaten. Ben jij de eerste?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via