Vodafone komt met eigen online magazine genaamd Clear

Vodafone heeft een nieuw online magazine gemaakt genaamd Clear. Het magazine verschijnt om de twee maanden en is alleen online te bekijken. De offline-versie zal overigens ook nog blijven bestaan. De site moet consumenten op een leuke manier informeren over hun telefoon.

Vodafone is gestart met het uitgeven van een nieuw online magazine genaamd Clear. Via de website van het online-blad kunnen consumenten de laatste nieuwtjes en verhalen over hun telefoon en diensten van Vodafone terug vinden. Het blad komt om de twee maanden uit en zal dus in totaal zes keer per jaar gaan verschijnen. Het blad zal ook meer achtergrondinformatie gaan bieden omtrent verschillende aspecten en daarnaast zal er af en toe ook een interview in de oplage te vinden zijn. In de eerste editie is Nalden te vinden die momenteel bestempeld wordt als commerciële trend-goeroe.

De bedoeling achter de site is dat informatie vanuit de telco op een leuke en spontane manier gepresenteerd wordt. Het online magazine versterkt het bestaande printmagazine CLEAR en vormt zo gezamenlijk een compleet crossmediaal mobile lifestyle platform. Jammer genoeg is de website niet via de mobiel te bereiken aangezien hij helemaal in flash is opgebouwd om al het grafisch geweld zo goed mogelijk over te kunnen brengen. Vodafone weet tot slot te melden dat de vierde editie van het offline magazine gelanceerd wordt met een speciaal ontworpen Augmented Reality cover. Door de cover voor de webcam te houden kunnen lezers vanaf donderdag 4 maart via de website live op hun scherm zien wat de wereld twittert over actuele onderwerpen die terug komen in beide magazines, zowel online als offline

Vodafone Clear magazine 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via