Vodafone opent discussieforum

Vodafone heeft als uitbreiding van haar klantenservice een supportforum geopend. Hier kunnen klanten problemen en informatie met elkaar delen en elkaar helpen met hun problemen omtrent het netwerk.

In navolging van T-Mobile, heeft Vodafone een eigen forum geopend. Het bedrijf ziet het forum als uitbreiding op haar standaard helpdesk, waar klanten hun problemen kunnen voorleggen en samen tot een oplossing kunnen komen. Het forum, bereikbaar op forum.vodafone.nl moet hiermee klanten in staat stellen om hun probleem op een willekeurig moment te kunnen voorleggen, zonder gebonden te zijn aan de openingstijden van de klantenservice. Wat wel opvalt is dat Vodafone benadrukt dat persoonlijke cases niet middels het forum opgelost kunnen worden en dat hiervoor de klantenservice geraadpleegd dient te worden middels de telefoon. Het forum dient dan ook voor algemene problemen omtrent de toestellen en de verschillende diensten van de telco.

Vodafone stelt dat haar eigen personeel alleen een faciliterende rol zullen spelen en de content moet dus echt van de gebruikers zelf komen. Natuurlijk moet je je wel eerst even aanmelden voor het forum voordat je van start kan gaan. Als je met een vraag zit kun je overigens ook op ons eigen forum terecht, maar het initiatief van Vodafone is zeker prijzenswaardig. Of het ook gaat lopen, dat is natuurlijk een tweede, maar daarover is over een aantal maanden pas wat te zeggen.

Vodafone forum

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    1. v-power -

      Vodafone heeft in verschillende landen al langer een officieel forum. Hoewel er op internet meerdere fora zijn waarbij je terecht kunt, is het voor sommige groepen klanten toch handig dat de provider zelf dit ook aanbiedt. Het kan in ieder geval geen kwaad denk ik.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact met ons?

  • Qontent Matters
  • Czaar Peterstraat 159
  • 1018 PJ Amsterdam

Volg ons via