Vodafone organiseert Virtueel Tikkertje met de HTC Magic

Vodafone organiseert in Amsterdam een wedstrijd waarbij deelnemers een nieuwe HTC Magic kunnen winnen. Samen met een aantal bn’ers zullen gebruikers virtueel tikkertje gaan spelen in het Vondelpark met behulp van een HTC Magic.

Vodafone verkoopt al geruime tijd de HTC Magic in Nederland. De telco heeft tot het eind van dit jaar het alleenrecht op het toestel in ons land en heeft nu iets nieuws bedacht om het toestel opnieuw onder de aandacht te brengen. Samen met de bekende Nederlanders Dennis Storm en EliZe spelen woensdag 19 augustus 40 mensen Virtueel tikkertje in het Vondelpark in Amsterdam. De spelregels zijn simpel. Er zijn twee teams met elk een ander T-shirt. Met behulp van de Google Android applicatie ‘Virtueel tikkertje’ op de HTC Magic kunnen de spelers het T-shirt taggen. Het is de bedoeling om zo veel mogelijk mensen digitaal te tikken. Wanneer spelers Dennis Storm en EliZe tikken krijgen ze dubbele punten. Degene met de meeste tikken wint. De beste spelers winnen een splinternieuwe HTC Magic.

Spelers kunnen zich nog tot 17 augustus op htc-magic.nl registreren voor de game. Mocht je de winnaar zijn dan loop je diezelfde dag nog weg met een gratis HTC Magic. Een review van het toestel kun je hier vinden.

Vodafone Magic tikkertje

 

Vodafone organiseert Virtueel Tikkertje met de HTC

 

Vodafone organiseert Virtueel Tikkertje met de HTC

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Apple apparaten

Apple toestellen verzamelen steeds meer data, maar het klinkt erger dan het is lees verder

iMessage

Waarom iMessage nooit naar Android gaat komen lees verder

Apple Watch 3

WatchOS 4 onthuld: dit is er nieuw in grote update voor Apple Watch lees verder

Apple

Livestream: zo volg je vanavond live Apple’s WWDC 2017 keynote evenement lees verder

Whatsapp

Zo verdient Facebook geld met Whatsapp lees verder

Google I/O 2017

Kijk alle aankondigingen van Google I/O 2017 keynote terug lees verder

Volg ons via

Nieuwsbrief

Want.nl is een samenwerking tussen Wayne Parker Kent en Qontent Matters